Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3082145
Ik was een van de eersten met een ligbad.

Afbeelding

Vroegah was alles beter  :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door BusKay op do 05 mar 2015, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3082165
pike schreef: :D :D jaaaaa die hadden wij ook. En in de zomer stond die buiten als zwembadje  ;D Heb daar nog ergens foto's van.
+1  ;D ;D
De oude waar ik vroeger als kind in zat, staat hier als 'haardhoutbak' naast de houdkachel  :biggrin2:
Door BusKay
#3082288
smulpaap schreef: Ja daar gingen wij ook in  :biggrin2: Op zaterdagmiddag , voor de kachel
Eruit stappen en gelijk een handdoek om je heen... 's winters smeren met Dampo....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3082398
BusKay schreef: Wat is het toch heerlijk om nog steeds geen mobiel te hebben.... zo'n RUST!!!
Daarom hadden anderen er meer last van dat ik geen smartphone had omdat ze mij moesten smsen ipv appen ::)
Omdat ik nu voor het werk smartphone heb gekregen heb ik daar maar whatsapp op gegooid omdat ik een goede vriend echt vrijwel niet meer sprak.
Werd vandaag op het werk dan ook erg vreemd aangekeken om mijn privetelefoon, die werden in hun ogen alleen nog gebruikt voor GSM werpen  :o heb toen geleerd dat er zelfs WK mobielwerpen is waar ze de mobiel 60 m ver werpen.
Door BusKay
#3082407
dinky89 schreef: Werd vandaag op het werk dan ook erg vreemd aangekeken om mijn privetelefoon, die werden in hun ogen alleen nog gebruikt voor GSM werpen  :o heb toen geleerd dat er zelfs WK mobielwerpen is waar ze de mobiel 60 m ver werpen.
Dat doe je ook niet met je aaifoon van een eurotje of 600...
Waar onze rijkdom al niet toe leid of lijd...  :crying: :crying: :crying:
Door Lil
#3082429
dinky89 schreef: Daarom hadden anderen er meer last van dat ik geen smartphone had omdat ze mij moesten smsen ipv appen ::)
Omdat ik nu voor het werk smartphone heb gekregen heb ik daar maar whatsapp op gegooid omdat ik een goede vriend echt vrijwel niet meer sprak.
Werd vandaag op het werk dan ook erg vreemd aangekeken om mijn privetelefoon, die werden in hun ogen alleen nog gebruikt voor GSM werpen  :o heb toen geleerd dat er zelfs WK mobielwerpen is waar ze de mobiel 60 m ver werpen.
Die werpneiging heb ik vaker met de smartfoon. Alleen de aanschafprijs weerhoudt mij ervan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door