Als Piwi, mijn grasparkiet van nu 7, zou overlijden, komt er geen nieuwe meer. Ik ben dol op het ventje, vandaag mijn vader op bezoek, die staat er nog steeds van te kijken hoe zo'n schuw parkietje (weigert bij bezoek te komen) zich door mij laat pakken (vinger tegen buik duwen en hij staat er al op) en in de kooi laat zetten.. Alleen bij mij.. Ik heb er een parkietje bij gezet, die heeft maar 2-3 jaar geleefd, maar Piwi is een alleenzijnvogel.. (met zijn spiegelbeeld natuurlijk

)
Ik zou dolgraag een tweede hond willen.. Liefst zo snel mogelijk, helaas laat onze huisvesting (en mijn gebrek aan diploma) dat niet toe.. Tegen de tijd dat Jacy 10+ is, kan ik dan wel weer over een 3e nadenken, vriendlief niet.. Zien we dan wel

Ik ben nu verliefd op de border, maar duitse herders trekken ons ook wel, maar ik zie dat hele HD-gebeuren niet zitten.. Oertypes ook qua uiterlijk, maar ik zou niet tegen het gejoel kunnen, dus daar moeten we ook nog wat naar zoeken..
Nadia schreef:
Zo is ze 
Ik denk trouwens dat er later best nog iets 'voor' Dwayne erbij komt als hij dat wilt. Ratje, cavia oid.
Ml zou graag een baardagaam willen. Lijkt mij ook leuk. Behalve het voer wat ze krijgen. Dat is gewoon een no-go.
Een papegaai lijkt me ook geweldig. Maar ik denk dat ik die rotzooi niet kan hebben
daarnaast vragen ze teveel tijd. Eigen kipjes lijkt me ook leuk.
Ach, als ik de lotto win stop ik met werken en krijgen we een kinderboerderij
Zó denk ik er ook over!!