Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Hahaha. Ja. Ehhh.Ook niet met goede steunzolen?
Omdat ik daar niet op kan lopen![]()
Lizzy schreef: Hahaha. Ja. Ehhh.Ik niet snappen niet. Vroegah liep je hele dagen op pumps vertelde je. Wat maakt dat je nu niet op al die verschillende type schoenen en laarzen kan lopen? En om naar een oplossing te zoeken: wat maakt dat je wel op dubarry laarzen kan lopen?
Omdat ik daar niet op kan lopen![]()
Kaela schreef: Ik niet snappen niet. Vroegah liep je hele dagen op pumps vertelde je. Wat maakt dat je nu niet op al die verschillende type schoenen en laarzen kan lopen? En om naar een oplossing te zoeken: wat maakt dat je wel op dubarry laarzen kan lopen?Ja, maar dat was toen. En nu is nu. Toen was van mijn 18de tot mijn 38ste. En toen had ik geen honden, waarmee ik 2 uur per dag liep. Ik liep van parkeerplaats naar kantoor en terug. Had ik ook al last van mijn rug en heupen natuurlijk. Maar ja, je bent jong.
Jantina schreef: Maar Lizzy, je wilt dan dus eigenlijk gewoon toch de Dubarry's? Als die fijn lopen? Die scheuren, zijn die alleen niet mooi of scheuren ze echt door? Barstjes of echt kapot zeg maar?Nee, ze gaan echt kapot. En raken door het scheuren lek.
Lizzy schreef: (ik had de laatste jaren terwijl ik werkte wel honden maar die gingen mee met de uitlaatdienst, terwijl ik carrière aan het maken was - dus het lopen, deed een ander voor me).kan je echt van harte aanraden eens naar een goede podoloog te gaan. Vaak dekt je verzekering dit ook nog. Inderdaad een die naar je hele houding kijkt.