Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#2969736
Vanavond eten we na hele lange tijd eindelijk weer eens gezellig bij mijn stief- schoonvader :D Het wordt varkenshaas met rozemarijn arrdappels. Hopelijk zit er ook nog wat van groenten bij, maar hem kennende zal dat weinig zijn als er al groenten bij zijn...
Door Lizzy
#2970429
Gekookte aardappels, bonen uit tuin, tomatensla, vega burger (van de vegetarische slager - ik moest er even aan wennen maar nu krijgen ze toch een hoog cijfer).
Door Martine-Tom
#2970454
Angelique schreef: Ook lekker...nog ergens mee weggespoeld of kreeg je dat zo naar binnen  :biggrin2:
Ik wilde eerst hagelslag doen maar dan moest er ook nog boter op...teveel moeite, de kipfilet liep uit zichzelf de kliko in, dus kliekje chocopasta erop gedaan en een glas water...ik kan inmiddels weer fluiten  :biggrin2:
Door Mowgli
#2971075
Wij hebben vandaag 90 minuten in de rij gestaan bij Mustafas Gemüsedöner voor de beste groentendöner in Berlijn  ::) :biggrin2: :P
Nog maar een week of 3, dan is de rij weer als vanouds 20 minuten  ;D ;D ;D
Door - pien -
#2971619
Gister hadden we pasta met een beetje rare saus : courgette in blokjes, met gehakt, kerrie, kaneel, kruidnagelpoeder, en dan met rozijnen. En tomatenpuree.
Beetje vreemd maar niet vies  ::) (niet de schuld van meneer pien, ik had het zelf van internet geplukt)
Vandaag lekker Turkse pizza als lunch, en vanavond Bert's bami met eigen twist: broccoli ipv prei. En dat pakte heel goed uit  :D
Morgen waarschijnlijk lamsboutje, met gepofte aardappel en venkel :dribble:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door