Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: Hebben ze die provisie toeslag nog altijd zo aan het einde van het proces zitten? Vraag me namelijk af of dat nog wel is toegestaan sinds 13 juli 2014 met de ingang van europese richtlijn consumentenrechten?Airbnb doet dat nog steeds, althans, buiten Nederland. Hoe het in Nederland zit weet ik niet.
- Judith - schreef: Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerinWeet je, dat kan ik me heel goed indenken! Geweldig!. Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel
.
- Judith - schreef: Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerinHeerlijk hoor, vooral volop blijven genieten dan!. Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel
.
- Judith - schreef: Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerinOh leuk! Vakantie op de boerderie. Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel
.
- Judith - schreef: Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerinHet klinkt wel leuk ja. Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel
.