Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Jaaaaaaaaaa ik heb iets heel leuks bedacht! En het is te betalen en te doen met reistijden. Super leuk! Voor het eerst gaan de kleine dame en ik samen op stap! Volgens mij zou ze het nog leuk vinden om een ritje op de stadsbus te maken als het onder de noemer "Meidendagje met Tante" valt hihi.
Door Mowgli
dinky89 schreef: Hebben ze die provisie toeslag nog altijd zo aan het einde van het proces zitten? Vraag me namelijk af of dat nog wel is toegestaan sinds 13 juli 2014 met de ingang van europese richtlijn consumentenrechten?
Airbnb doet dat nog steeds, althans, buiten Nederland. Hoe het in Nederland zit weet ik niet.
Booking.com en Expedia verrekenenen de provisie met de verhuurder / het hotel, maar deze wordt natuurlijk wel in de overnachtingsprijs meegenomen, waardoor dus de gast de provisie betaalt.
Door kira
Vervelend weekend gehad. Hoop dat de post morgen een nieuwe simkaart brengt en Eem ding is opgelost. Vrijdag nieuwe heel kleine kipjes erbij gekregen. Ze zijn zoooooo leuk. Inmiddels eten alle kipjes, ook de drie barnevelders, uit de hand. Vrijdag was wel apart want net voor de komst van de vier is dientje overleden, dus doortje en dientje zijn weer samen. De logeerkonijnen zitten inmiddels ook bij de rest, gaat heel goed, geen knokpartijen.
Hartkleppen getest. Katten gevoerd, ze eten apart van elkaar. Hoor ik Fleur ineens heel boos doen en blazen. Ga ik vlug kijken zit er een stuk kipkarkas vast in haar bek en klauwt ze haar bekje open met haar nagels. Pootjes vol bloed, bekje vol bloed en niks mee te beginnen. Kat in de houdgreep en richting schoonzus gelopen. Toen we daar kwamen was het stukje er inmiddels uit. Mijn favo 't shirt aan flarden, krassen op mijn schouder, maar Fleur gelukkig ok. Wel haar mondhoekjes een beetje stuk, maar het valt gelukkig mee. De komende dagen ligt er kvv in haar bakje.
Door - Judith -
Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerin  :). Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel  :).
Door Els&Flow
Dik 2 uur in Clingendael gewandeld, Flow heeft de kans benut om iedere sloot, modderpoel en vijver grondig te onderzoeken. Het was er voor de verandering heerlijk rustig, zo vroeg zijn er kennelijk nog geen grote hussen op stap. :biggrin2: Flow ligt ondersteboven, 4 poten in de lucht diep te snurken en ik ga een verjaardagstaart recept uitzoeken, met alle toeters en bellen voor een meisje dat 9 word.
Door - pien -
- Judith - schreef: Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerin  :). Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel  :).
Weet je, dat kan ik me heel goed indenken! Geweldig!
Vroegah hielp ik bij mijn vriendin (die later mijn schoonzus werd) en haar vader in de stal met o.a. koeien melken...heerlijk was dat  :)
- Judith - schreef: Ik geniet volop van mijn status als oppas-boerin  :). Net de laatste ronde kalfjes gevoerd en de grote koeien nog wat kuil bijgeschoven. Echt, ik voel me als een kind in de speelgoedwinkel  :).
Heerlijk hoor, vooral volop blijven genieten dan! :-*
Door Mowgli
Oh leuk! Vakantie op de boerderie  :biggrin2:
Geniet maar lekker van je tijdelijke baan!!! Enneh... loop je ook in overall rond?
Door Kaela
Pijnstilling gehaald voor Oscar. Hij heeft pijn. Maar we weten niet waar en waarvan. Piepte gister bij het willen pakken van zijn kong, denkt drie keer na voordat hij opstaat en achter ons aanloopt (in plaats van de gebruikelijke: hij is er al voordat wij bedachten op te gaan staan) en is veel te rustig en timide. Tel daarbij op dat ie de laatste tijd tijdens de wandelingen met regelmaat wilde gaan liggen en treuzelde en de alarmbellen gaan weer af. Volgende week als de dierenarts terug is van vakantie maar een heel goed plan van aanpak gaan maken. Ik vind het niet acuut genoeg om naar een andere arts te gaan, met alle risico op gedoe rondom zijn gedrag. Maar dat wachten vind ik niet leuk niet.
Door Angelique
Het klinkt wel leuk ja  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Het is best lekker weer, niet bloed verzengend heet...dus Tom en ik gaan zo lekker naar de kinderboerderij, beetje lopen, beetje geitjes kijken en afsluiten met een picknick  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door