Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Even op joetjoep zetten! Ik ben heel benieuwd :biggrin2:

Ja, ik weet het, het zijn ook echte kannibalen! De fokker van dit spul vertelde dat hij een kennis had gehad die een ouwe kip plukte, de pan in deed, kookte en het karkas in het kippenhok legde. De kippen vraten het karkas helemaal kaal!
Door kiara
Ja dat lukt mij dus ook niet YouTube
Ik heb oproepje net neergezet op bp
Wie weet is er iemand zo aardig, ze staan ook op mijn yphone
En ben met de pc al een analfabeet en dit is helemaal hokus pokus
Foto lukt via pc en das al heel wat!

Ze hebben net cous cous gehad dat was ook heerlijk vonden ze
Ga zo effe naar de gamma fijn gaas halen om mijn paar overgebleven plantjes te beschermen de schurken  :biggrin2:
Wanneer krijg jij ze?
Ik heb 1 wyandot en 2 cochin en ik weet niet of het kan maar die twee cochins zijn echt slimmer die hoefde ik ook nooit te leren om trapje op te gaan om naar nachthok te lopen
Bij de wyandot heeft het zeker 3 weken geduurd , maar die is weer brutaler
Heel veel plezier ermee
kiara schreef: Ja dat lukt mij dus ook niet YouTube
Ik heb oproepje net neergezet op bp
Wie weet is er iemand zo aardig, ze staan ook op mijn yphone
En ben met de pc al een analfabeet en dit is helemaal hokus pokus
Foto lukt via pc en das al heel wat!

Ze hebben net cous cous gehad dat was ook heerlijk vonden ze
Ga zo effe naar de gamma fijn gaas halen om mijn paar overgebleven plantjes te beschermen de schurken  :biggrin2:
Wanneer krijg jij ze?
Ik heb 1 wyandot en 2 cochin en ik weet niet of het kan maar die twee cochins zijn echt slimmer die hoefde ik ook nooit te leren om trapje op te gaan om naar nachthok te lopen
Bij de wyandot heeft het zeker 3 weken geduurd , maar die is weer brutaler
Heel veel plezier ermee
Lees jij niks voordat je begint te ratelen?  Ze krijgt ze gisteren  :P
Door kiara
rosmin schreef: oh wat leuk,

lijkt me zo gezellig, kippen,
maar ik ben bang dat de katten ze gaan pakken,
dus stel mijn kippenwens nog maar even uit  :-[
mijn katten en honden lopen er gewoon tussen hoor niks aan de hand,(ik heb filmpje als bewijs maar weet niet hoe hier te plaatsen,vandaar oproepje ander topic)
Door Lizzy
Ik denk "even bij de kippen checken". Goed dat ik de honden binnen liet :-X. Er liep er gewoon 1 in de tuin! Dus ik zet haar terug, sta even te kijken hoe ze nou in de tuin terecht gekomen was, vliegt nummer 2 over het hek :biggrin2:. Affijn, ik dacht "ik zet dat geteisem binnen", zet pup nummer 1 in het hok, ik hoor een ferme schreeuw, heeft Peppi haar te grazen genomen, de veren staken nog in haar bek ::). Pep even beneden gezet, de puppen in het hok gezet, die mag Leo zo op stok zetten en dan zetten we Pep er ook maar bij. Ik dacht dat het vanzelf zou gaan, nou mooi not :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door