Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

En weer terug naar huis....met de trein....

Want die reden niet verder dus haalden we de afspraak niet... naar huis dus, de auto en honden pakken en weer die kant op, kunnen we het na half 5 met zijn vader regelen.

Er had een trein gebotst met een auto. Verkeerd advies gehad vd ns, en in een bus naar een ander station gestapt. Dat was geheel verlaten. Dus met de bus weer terug en nu weer in de trein...

Straks poging 2
Mini's 3-tal schreef: Het blijft toch ideaal, dat ov ::)
Ik begrijp weer waarom we ook al weer nóg een auto gaan kopen  ;D

Nu weer ff thuis. ff wat eten en drinken, telefoon opladen, hondjes in de auto, en weer de weg op. Tis maar 1,5 uur eigenlijk, en hoeven er pas om half 5 te zijn, maar we nemen maar geen risico.  ;D

Wat een ellende zeg... maar goed, we kregen wel gratis koffie.
En onze relatie heeft dit ook weer doorstaan, t was nogal een beproeving  ::)
eelke schreef: Wat een ellende zeg... maar goed, we kregen wel gratis koffie.
En onze relatie heeft dit ook weer doorstaan, t was nogal een beproeving  ::)
Die gratis koffie die deed t 'm vast! Ja, van zulke situaties krijg je nou niet bepaald liefdevolle gevoelens  ;D ;D ;D. Succes met poging 2!! Wel al uitgevochten wie er terug rijdt in 'the van'?
Mijn lief maar denk ik. En ik met de honden in onze vertrouwde auto er achteraan.

Ach, ik zag ons als aan de kant van de weg staan met dat ding, in de stress...kapot, anwb, dat soort fratsen.
Nu stonden we langs de kant van het spoor  ;D

Mijn vriend wilde uiteindelijk verhaal halen bij de meneer die ons verkeerd had gestuurd, maar ik heb m er langs kunnen loodsen, op een bankje gezet en koffie gegeven. Toen ging het wel weer  ;D

Het was wel echt heel koud. Hier in Bergen is het hartstikke lekke, prima in je t shirt. Stappen we in Breda in de regen uit  :o en oosterlijker werd het niet veel beter. In totaal ook best wel lang moeten wachten, ik denk zeker 1,5 uur buiten....brrrr.... neem zo echt mijn jas wel mee! (desnoods mijn slaapzak, we hebben straks toch een camper).

Ik kan er ook de lol wel van in zien. Moet ik alleen niet bedenken dat we nu rond dit tijdstip eigenlijk eigenaar zouden zijn en samen gezellig in dat ding op de terugreis...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  :D we zijn er!
Ging allemaal goed onderweg, gelukkig maar :)

Afbeelding

Afbeelding

Hij zegt best heel hard vroem vroem  8)

Boooooh wat een bak! Morgen ook foto's van de binnenkant, nu ben ik total loss op de bank na vannacht  3 uur slaap en vanaf vanmorgen 6 uur in de weer te zijn geweest  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door