Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zurca schreef: Gewei heb ik niet omdat ik denk dat ze daar niks aan vinden.
Omdat Tous juist zo gek is op hout (hij jat zelfs haardhout uit de ketel die in de woonkamer staat) dacht ik hem hier dus wel blij mee te maken maar hij sprokkelt liever zelf gok ik ;D
Eigen gevonden hout met schors blijft hier ook favo hoor! Maar ik heb dat allemaal weggeruimd en ze alleen die wortels nog gegeven. Mogen ze kiezen. Dit of niks :biggrin2:
Iemand ook een idee of je zo'n ding zelf nog door kan zagen?
Ik heb namelijk ook het gevoel dat Tous het gewoon te groot vind om op te knagen. Heb expres al een maatje M genomen maar nog ist een flinke hop hout.
Tous is meer het type hond wat met een "sigaartje" loopt dan met een halve boom ::)
Mijn vriend zei al "ik zaag 'm wel ff doormidden" maar zou dat een goed idee zijn?
zurca schreef: Iemand ook een idee of je zo'n ding zelf nog door kan zagen?
Ik heb namelijk ook het gevoel dat Tous het gewoon te groot vind om op te knagen. Heb expres al een maatje M genomen maar nog ist een flinke hop hout.
Tous is meer het type hond wat met een "sigaartje" loopt dan met een halve boom ::)
Mijn vriend zei al "ik zaag 'm wel ff doormidden" maar zou dat een goed idee zijn?
Geen idee. Maar ik zou het gewoon proberen. Nu heb je er ook niks aan, op deze manier! Misschien doorzagen en dan een paar dagen in een emmer water leggen, zodat ie wat zachter wordt? Zou dat nog een idee zijn?
Lizzy schreef: Geen idee. Maar ik zou het gewoon proberen. Nu heb je er ook niks aan, op deze manier! Misschien doorzagen en dan een paar dagen in een emmer water leggen, zodat ie wat zachter wordt? Zou dat nog een idee zijn?
Ohw dat vind ik ook wel een idee! Ik ga 'm eerst een poosje buiten in het gras leggen. Dat doet tie ook met zijn zelf meegenomen stokken.... Anders mag tie gaan zwemmen in een emmer en anders kan de zaag er nog in!
Goed idee Lizzy ;)

Bij jou vinden ze het nog steeds leuk?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door