Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
K&D schreef: M'n shoppie is online! Ik was zo verliefd op dit servies wat in NL niet te krijgen is, dat ik er maar een webshop in ben begonnen. Net afgemaakt en gevuld. Nu nog reclame gaan maken  :)
http://www.keralin.nl
Dat mag hier niet  Afbeelding

Wat een leuk spul zeg, zeker een bezoekje waard  :biggrin2:

Maar je weet dat een aantal dingen, zoals koffiekopjes nog niet van een prijs zijn voorzien?

Eén opmerking....ik denk dat dat "assorti verzenden" niet gaat werken. Daarvoor liggen de dessins te ver uit elkaar. Hier hebben we dat ook wel eens gehad, mét vermelding dat verzoeknummers mogelijk waren, maar nee, dan toch liever achteraf gaan "zeuren" dat ze op een blauwe gehoopt hadden en ze een rode gekregen hadden. Dan zou ik dat wat erg veel op elkaar lijkt qua dessin daar één product van maken en dan b.v. zo'n hagedis gewoon per design onderverdelen. Is een dessin even op, dan zij het zo, kun je dat erbij vermelden, kan die ook niet besteld worden.

Veel succes ermee  :-*
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Tom heeft een raar bultje boven zijn oog...ik hou niet van rare bultjes dus we gaan zo maar ff naar de da  :-\
Bultjes zijn stom  >:(

Hopelijk is het niks bijzonders  :-*
Gewerkt, hond opgehaald (die was net terug van een wandeling aan het water), kippen gevoerd, nu even een omelet gaan bakken met veel groentjes erin en dan ga ik de keuken opruimen en poetsen. Zo geen zin in.
Door K&D
Angelique schreef: Dat mag hier niet  Afbeelding

Wat een leuk spul zeg, zeker een bezoekje waard  :biggrin2:

Maar je weet dat een aantal dingen, zoals koffiekopjes nog niet van een prijs zijn voorzien?

Eén opmerking....ik denk dat dat "assorti verzenden" niet gaat werken. Daarvoor liggen de dessins te ver uit elkaar. Hier hebben we dat ook wel eens gehad, mét vermelding dat verzoeknummers mogelijk waren, maar nee, dan toch liever achteraf gaan "zeuren" dat ze op een blauwe gehoopt hadden en ze een rode gekregen hadden. Dan zou ik dat wat erg veel op elkaar lijkt qua dessin daar één product van maken en dan b.v. zo'n hagedis gewoon per design onderverdelen. Is een dessin even op, dan zij het zo, kun je dat erbij vermelden, kan die ook niet besteld worden.

Veel succes ermee  :-*
ja, ik weet het. Het is wel het leukst om het door elkaar neer te zetten hoor, anders wordt het weer zo steriel. Maar de onderverdeling moet nog. De kopjes zijn er nog niet. Het is nog maar het prille begin, dus d'r valt nog wel wat te doen. Ik ben al blij dat dit er staat... :P  Overigens is bij de opmerking in de bestelling wel aan te geven of het blommen, rood of geel moet zijn. Overigens is het hier gewoon niet te koop en wat moet je dan als je er meer van wilt hebben... zelf actie ondernemen. :biggrin2:
Door kira
Iedereen ligt hier voor Pampus. Niet te warm weer en grote beer is zelfs twee keer mee wezen lopen naar het losloopstukje. Gelukkig vond zij de konijnendummy (wel haar er heel dicht bijgezet). Met koeljas kon Ze ook in de tuin. Morgen kwart voor negen speuren met de kleine beer. Tante P snurkt echt enorm ze kan nu de dummy s netjes brengen knap ding
Door Pauline
K&D schreef: ja, ik weet het. Het is wel het leukst om het door elkaar neer te zetten hoor, anders wordt het weer zo steriel. Maar de onderverdeling moet nog. De kopjes zijn er nog niet. Het is nog maar het prille begin, dus d'r valt nog wel wat te doen. Ik ben al blij dat dit er staat... :P  Overigens is bij de opmerking in de bestelling wel aan te geven of het blommen, rood of geel moet zijn. Overigens is het hier gewoon niet te koop en wat moet je dan als je er meer van wilt hebben... zelf actie ondernemen. :biggrin2:
Ik kom wel bij je thuis kijken!!! :biggrin2:
Door Angelique
K&D schreef: ja, ik weet het. Het is wel het leukst om het door elkaar neer te zetten hoor, anders wordt het weer zo steriel. Maar de onderverdeling moet nog. De kopjes zijn er nog niet. Het is nog maar het prille begin, dus d'r valt nog wel wat te doen. Ik ben al blij dat dit er staat... :P  Overigens is bij de opmerking in de bestelling wel aan te geven of het blommen, rood of geel moet zijn. Overigens is het hier gewoon niet te koop en wat moet je dan als je er meer van wilt hebben... zelf actie ondernemen. :biggrin2:
Je hebt groots gelijk, niks mooier dan een uniek product.  :)
Door Kaela
Ik heb Oscar zijn nagels geknipt. Bij de laatste nagel van de eerste poot knipte ik in het leven. Dat vond ie niet leuk, maar ik mocht de tweede poot wel gewoon doen. Kanjer!!!

Meneer K kijkt voetbal en amuseert zich wel. Ik verveel me een beetje.
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Bultjes zijn stom  >:(

Hopelijk is het niks bijzonders  :-*
Dit is een raar bultje, er zit een bult,,,maar zonder inhoud, hij heeft wel een fikse oogontsteking.
We denken nu dat er pus in de bult zat, die is gaan lekken en in het oog gekomen daardoor is ie gaan krabben en kreeg ie een oogontsteking.
Denken we.
Hij heeft nu oogzalf en hopelijk als zijn oog rustig is stopt ie met krabben en verdwijnt de bult weer. Er is flink aan geknepen (omdat ie geen pijn aangaf) maar er is geen wondje te zien er komt ook niks uit en het voelt leeg...dus geen idee.
Ik hou het in de gaten en als het met een kleine week niet weg is gaan we gewoon nog een keer terug  ;)
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: Dit is een raar bultje, er zit een bult,,,maar zonder inhoud, hij heeft wel een fikse oogontsteking.
We denken nu dat er pus in de bult zat, die is gaan lekken en in het oog gekomen daardoor is ie gaan krabben en kreeg ie een oogontsteking.
Denken we.
Hij heeft nu oogzalf en hopelijk als zijn oog rustig is stopt ie met krabben en verdwijnt de bult weer. Er is flink aan geknepen (omdat ie geen pijn aangaf) maar er is geen wondje te zien er komt ook niks uit en het voelt leeg...dus geen idee.
Ik hou het in de gaten en als het met een kleine week niet weg is gaan we gewoon nog een keer terug  ;)
:bigarmhug:  voor Tom en beterschap gewenst.  :-*
Door Ronald
Kaela schreef: Ik heb Oscar zijn nagels geknipt. Bij de laatste nagel van de eerste poot knipte ik in het leven. Dat vond ie niet leuk, maar ik mocht de tweede poot wel gewoon doen. Kanjer!!!

Wow! Dat gaat goed met die jongeman!

Laat meneer K maar lekker voetbal kijken... Ik ga me vast voorbereiden op een avondje fotoclub...  ::)
Door pallas
Kaela schreef: Ik heb Oscar zijn nagels geknipt. Bij de laatste nagel van de eerste poot knipte ik in het leven. Dat vond ie niet leuk, maar ik mocht de tweede poot wel gewoon doen. Kanjer!!!

Je had natuurlijk even langs het atelier kunnen komen ::) ::)

Nu ben ik alweer thuis. Lekker met kleurtjes in de weer geweest. Morgen weer :)

Tipje van de sluier:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door