Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
Wat onwijs mooi geworden!!

Ik ga onze toonbank in de praktijk later onder handen nemen. Deze is van massief grenen maar past op deze manier straks niet in de nieuwe praktijk.

Mijn lieve vriendin en oud werkneemster is geëmigreerd naar Engeland en doet dit al heel lang. Begin dit jaar is ze een eigen winkel met workshops begonnen. Voor diegene die FB hebben https://www.facebook.com/catocooperworkshop voor leuke ideeën  ;)

Zij werkte eerst met Annie Sloan krijtverf maar is overgestapt op Autentico krijtverf. Dat heeft meer keuze en je kan er nog meer mee doen (leukere effecten) dan Annie Sloan.
Door M@rina
Nadia schreef: Das helemaal niet duur!! De verf die ik op mijn meubels heb zitten kost 45 euro de liter. Het is in deze echt dat de kwaliteit merkbaar is.

Begrijp ik nu goed dat je voor de a.s verf niet hoeft te schuren?

De kast is prachtig!
Ik heb de verf aangebracht op meubels die dik in de boenwas stonden en ben er zonder problemen zo overheen gaan schilderen. Mijn tafelblad heb ik afgewerkt met 2 dunne laagjes lak, hoeft niet maar de kans op warmtevlekken is bij wax erg groot. De kast staat in 2 lagen clear wax. He enige schuurwerk wat ik heb gedaan is de nieuwe laag verf een beetje weg schuren zodat de onderste laag naar boven komt.

@ Riek met paren gaat het denk ik wel heel lang duren voor je een blik hebt van 1 liter ;)
Door Ruby/Billy
Gaaf topic.

Onze oude eetkamertafel is aan vervanging toe (volgens ml), maar ik kan niets vinden wat ik leuk vind, zo kan onze oude tafel nog jaren mee.
Nu nog een leuke kleur zoeken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door