MargaS schreef: Ik ook, discrepantie groot?Tja, de combinatie van IQ en Foppe in één zin is niet echt een bekende combinatie...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MargaS schreef: Ik ook, discrepantie groot?Tja, de combinatie van IQ en Foppe in één zin is niet echt een bekende combinatie...
Kim_S schreef: Jakkes EelkeJa doe ik ook. Tis dat hij gekotst en gepoept heeft, anders had ik al lang bij de DA gestaan. Okugest dan maar... op zich heeft hij dat eens in de zo veel tijd, maar nooit zo dat hij echt niet gelegen komt.
Hou hem maar goed in de gaten!![]()
zhiva schreef: Zat ie gister hier echt letterlijk aan de overkant van de tunnel, slaat hij nog de koffie af ... Nee, gaat lekker zo MiniHeb even gekeken met Google Streetview, daar kan ik echt wel komen met de vrachtwagen... Zal volgende keer regelen dat ik iets meer rijminuten over heb dan 5 (of hoeveel waren het er ook alweer?)
Volgende keer beter jong, hoop dat je dan iets meer tijd over hebt
[knip]
Martine-Tom schreef: Waaaaaaaaaaah, Racoon geeft zondag een benefiet concert in mijn (en hun) hometown, toen de kaartjes in de verkoop gingen was ik blut en tegen dat ik geld had waren de kaartjes uitverkocht.Oooooooh, veel plezier!!
Ik wilde zooooo graag maar ja, wat niet is....
Toch maar een add op MP gezet dat ik een kaart zocht en na een aantal mensen die probeerden op te lichten toch nog een kaartje kunnen krijgen. Zoveel zin in!![]()
![]()
![]()
Inge en Bono schreef: Oooooooh, veel plezier!!Thanks!! Ik heb ze heul vroegah wel gezien, ze hebben op mijn middelbare school gezeten en waren toen al de schoolband
Ik heb ze nu 5x live gezien, 2 keer in kleine zalen, en ze zijn top!