Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Jakkes Eelke  :(
Hou hem maar goed in de gaten!  :-*
Ja doe ik ook. Tis dat hij gekotst en gepoept heeft, anders had ik al lang bij de DA gestaan. Okugest dan maar... op zich heeft hij dat eens in de zo veel tijd, maar nooit zo dat hij echt niet gelegen komt.  :-\
zhiva schreef: Zat ie gister hier echt letterlijk aan de overkant van de tunnel, slaat hij nog de koffie af ... Nee, gaat lekker zo Mini  >:(
Volgende keer beter jong, hoop dat je dan iets meer tijd over hebt  ;)

[knip]
Heb even gekeken met Google Streetview, daar kan ik echt wel komen met de vrachtwagen... Zal volgende keer regelen dat ik iets meer rijminuten over heb dan 5 (of hoeveel waren het er ook alweer?)
Oei die meneer was echt serieus uit Denemarken gekomen om mijn kuikens op te halen. :o
Wat bijzonder.  En als ik ooit mijn haan weg doe dan moet ik em bellen want dan komt hij hem ook ophalen. Hij vond Doris echt helemaal geweldig.
Was een hele leuke meneer.
Nu naar vlug voeren en naar mijn bedje.
Martine-Tom schreef: Waaaaaaaaaaah, Racoon geeft zondag een benefiet concert in mijn (en hun) hometown, toen de kaartjes in de verkoop gingen was ik blut en tegen dat ik geld had waren de kaartjes uitverkocht.
Ik wilde zooooo graag maar ja, wat niet is....

Toch maar een add op MP gezet dat ik een kaart zocht en na een aantal mensen die probeerden op te lichten toch nog een kaartje kunnen krijgen. Zoveel zin in!  :) :) :)
Oooooooh, veel plezier!!  :D
Ik heb ze nu 5x live gezien, 2 keer in kleine zalen, en ze zijn top!
Door Martine-Tom
Inge en Bono schreef: Oooooooh, veel plezier!!  :D
Ik heb ze nu 5x live gezien, 2 keer in kleine zalen, en ze zijn top!
Thanks!! Ik heb ze heul vroegah wel gezien, ze hebben op mijn middelbare school gezeten en waren toen al de schoolband  :biggrin2:
Maar sinds ze Racoon zijn voor het eerst gezien vorig jaar op Concert at Sea, en dan nu morgen weer *whoot whoot*
Door eelke
D'r zit al weer iets meer leven in Soeps, en hij heeft lekker gekakt. Maar hij is echt de oude vertrouwde Soeps nog niet hoor.
Vandaag dus maar lekker een dagje aan huis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door