Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

ik wist altijd al dat er een beetje dom volk woont aan jou kant van de laan Marije  :biggrin2:maar dat zelfs wilde zwijnen sporen al te moeilijk zijn dat verbaast me :o
het was echt een zalige wandeling af en toe hard werken om de kleine man Salto bij me te houden maar hij ligt hier lekker te slapen in de bench dus het is gelukt  :biggrin2:
[quote="henneke"]
ik wist altijd al dat er een beetje dom volk woont aan jou kant van de laan Marije  :biggrin2:maar dat zelfs wilde zwijnen sporen al te moeilijk zijn dat verbaast me :o
het was echt een zalige wandeling af en toe hard werken om de kleine man Salto bij me te houden maar hij ligt hier lekker te slapen in de bench dus het is gelukt  :biggrin2:
[/quote]
Wij hebben daar mensen voor  8)
[quote="*Dorothea*"]
Pets imiteert het kunstje van haar broer

Afbeelding

en sprong er daarna lekker van af

familie van den Hoogeband  :biggrin2:

maar Pieter gromde wel gevaarlijk vandaag , die geeft zijn estafettestokje mooi niet af !
Afbeelding
[/quote]
[quote="*Dorothea*"]
Je moet een paar keer een asfaltweggetje oversteken waar soms een auto rijdt, maar de snelweg en trein zijn ver weg. Er zit wel veel wild, met name zwijnen.
[/quote]

Het stikt daar van de zwijnen, als je rond het middaguur loopt zie je ze meestal niet.
Alhoewel ik verhalen van hondeneigenaren ken waarbij de honden ineens stuitten op een zwijn die daar lag te rusten.
Van één van hen is de hond van onder tot boven opengehaald, heeft het wel overleefd.
Ben daar een beetje van geschrokken, vandaar dat ik meestal in het belvederebos loop aan de andere kant van de snelweg.
Daar zitten ze niet, maar ja dat is een wandeling van een km of vijf.
Waar was trouwens dat zwemwater? Herken dat zo even niet.
Mooie foto's trouwens!  ;D
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 08 apr 2014, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
moet je zeker onthouden Jessica het is echt heerlijk hier , net twee rennende jonge honden om het huisje mooi gehoor ik denk dat er deuken in de grond zitten nu het leken wel olifanten !

Afbeelding

zo dus

Afbeelding

en een beetje duwen

dikke pret dus
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door