Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Man man man, wat een gedoe, zo'n grasveld  :D
In het onderhoudsschema stond, 1 keer per 2 weken maaien. Nou, heb het tot nu toe iedere week al moeten maaien zo hard groeit het! En dan steeds met de hand de kantje bijknippen...
We zijn nu toe aan de eerste keer bemesten. Maar eens mest in huis gaan halen.

Verder bevalt het wel echt heel goed, de honden proberen er niet op te plassen, en met spelen houdt het zich goed.
Ja met groeizaam weer red je 1 keer in de 2 weken niet. Ik vind grasmaaien leuk, dus ik zit bijna elke dag te kijken of ik weer mag  ;D. Maar dat kan ook komen omdat wij net 3 vierkante meter hebben, dan blijft het leuk hihi.
Kaela schreef: Ja met groeizaam weer red je 1 keer in de 2 weken niet. Ik vind grasmaaien leuk, dus ik zit bijna elke dag te kijken of ik weer mag  ;D. Maar dat kan ook komen omdat wij net 3 vierkante meter hebben, dan blijft het leuk hihi.
;D ja onze 9m2 is ook niet echt een grote klus
Antonia schreef: Wat is dat mooi geworden! En wat een mooie, degelijke constructie voor de afscheidingspanelen. Zijn dat speciale palen en onderranden? En zijn die van beton?
Van de houten schutting bedoel je? Ja dat is een betonnen systeem inderdaad. Valt voorlopig niet om dacht ik zo :)
eelke schreef: Van de houten schutting bedoel je? Ja dat is een betonnen systeem inderdaad. Valt voorlopig niet om dacht ik zo :)
Ja, ik bedoel inderdaad de constructie om de houten schuttingdelen. Lijkt heel stevig en ziet er ook heel verzorgd uit.
Anne in Duitsland schreef: Hoe zit dat vast in de grond? Ziet er inderdaad heel verzorgd en duurzaam uit!
Ze zijn eigenlijk 2.40 geloof ik, en staan gewoon een eind in de grond. Aan de andere kant (andere schutting) staat het in het beton gegoten, dat kan ook. Maar ik geloof niet dat deze palen ergens heen gaan, ze zijn zo dik en zwaar...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door