Het is zo bijzonder, je eet in de oude keuken, niks luxe maar oergezellig, de familieportretjes hangen aan de muur. Evenals een koerduifje wat op slag gaat koeren zodra Harry binnenkomt.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Echt, het is de moeite waard. Je moet alleen een groepje van minimaal 8 of 10 hebben, want hij kookt in't groot.Klinkt super!
Het is zo bijzonder, je eet in de oude keuken, niks luxe maar oergezellig, de familieportretjes hangen aan de muur. Evenals een koerduifje wat op slag gaat koeren zodra Harry binnenkomt.In het opkamertje waar vroeger de marskramer sliep staan nu de flesjes wijn. Meestal zegt Suze; zal ik de fles maar gewoon op tafel zetten?
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Jeetje wat ruk K&D..... Wanneer is het, dit weekend? Eddie en ik willen wel meegaan!Wat een opoffering...*buigt diep*![]()
Martine-Tom schreef: Wat een opoffering...*buigt diep*Ik ben nooit te beroerd om een medemens te helpen!
![]()
koekje schreef: Ja, daar gaan we niet helemaal naartoe. Hier dichterbij zit zo'n gereformeerde koeienboer met ook Limousinvlees. Wij hebben er 2x een enorm vleeskerstpakket van gegeten en dat was echt superieur lekker.Oh waar dan?!
eelke schreef: Oh waar dan?!Oh, kom je eindelijk eens op bezoek?
Ik ga zondag naar deventer![]()
Maxi's 3-tal schreef: Oh, kom je eindelijk eens op bezoek?Nee dat dan weer niet8)
eelke schreef: Nee dat dan weer nietGezellig.
Ik mag met moeders mee ter auto-rij vermaak. Die moet in Deventer zijn.
Maxi's 3-tal schreef: Gezellig.Nee niet boos.....teleurgesteld denk ik?
Maar zo dichtbij en dan nog niet langskomen, nog steeds boos op ons?![]()
![]()
eelke schreef: Oh waar dan?!Niet om de hoek, maar dichterbij dan die andere boer:
eelke schreef: Nee niet boos.....teleurgesteld denk ik?Is goed, kom ik in mijn verftenue je redden.
Als het feestje heel saai is bel ik wel of jullie me komen redden!
koekje schreef: Niet om de hoek, maar dichterbij dan die andere boer:Krijg er honger van! Maar had gehoopt dat je er zo langs kon gaan, dan is dit toch nog een eindje
http://www.limovlees.nl/
Toen wij de pakketten hadden, was er alleen koeienvlees, maar echt heel lekker.
Maxi's 3-tal schreef: Is goed, kom ik in mijn verftenue je redden.Nee Joep zijn zusje gaat gezellig mee. Joep en Gijs blijven thuis om op de baas te passen, alle 3 leek ons wat veel in het feestzaaltje
Neem je Gijsje ook gezellig mee?
eelke schreef: Krijg er honger van! Maar had gehoopt dat je er zo langs kon gaan, dan is dit toch nog een eindjeEn houdt Joep's zusje ook van water?
Nee Joep zijn zusje gaat gezellig mee. Joep en Gijs blijven thuis om op de baas te passen, alle 3 leek ons wat veel in het feestzaaltje![]()