Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Echt, het is de moeite waard. Je moet alleen een groepje van minimaal 8 of 10 hebben, want hij kookt in't groot.
Het is zo bijzonder, je eet in de oude keuken, niks luxe maar oergezellig, de familieportretjes hangen aan de muur. Evenals een koerduifje wat op slag gaat koeren zodra Harry binnenkomt. :biggrin2: In het opkamertje waar vroeger de marskramer sliep staan nu de flesjes wijn. Meestal zegt Suze; zal ik de fles maar gewoon op tafel zetten?  :P ::) :biggrin2:
K&D schreef: Echt, het is de moeite waard. Je moet alleen een groepje van minimaal 8 of 10 hebben, want hij kookt in't groot.
Het is zo bijzonder, je eet in de oude keuken, niks luxe maar oergezellig, de familieportretjes hangen aan de muur. Evenals een koerduifje wat op slag gaat koeren zodra Harry binnenkomt. :biggrin2: In het opkamertje waar vroeger de marskramer sliep staan nu de flesjes wijn. Meestal zegt Suze; zal ik de fles maar gewoon op tafel zetten?  :P ::) :biggrin2:
Klinkt super!  :)  Ik ga maar niet op de link klikken.  :D

Maar wel behoorlijk ruk dat ze zo laat nog afzeggen.  >:(
koekje schreef: Ja, daar gaan we niet helemaal naartoe. Hier dichterbij zit zo'n gereformeerde koeienboer met ook Limousinvlees. Wij hebben er 2x een enorm vleeskerstpakket van gegeten en dat was echt superieur lekker.
Oh waar dan?!

Ik ga zondag naar deventer  ::)
koekje schreef: Niet om de hoek, maar dichterbij dan die andere boer:
http://www.limovlees.nl/

Toen wij de pakketten hadden, was er alleen koeienvlees, maar echt heel lekker.
Krijg er honger van! Maar had gehoopt dat je er zo langs kon gaan, dan is dit toch nog een eindje :P
Maxi's 3-tal schreef: Is goed, kom ik in mijn verftenue je redden. :biggrin2:
Neem je Gijsje ook gezellig mee?
Nee Joep zijn zusje gaat gezellig mee. Joep en Gijs blijven thuis om op de baas te passen, alle 3 leek ons wat veel in het feestzaaltje  :biggrin2:
eelke schreef: Krijg er honger van! Maar had gehoopt dat je er zo langs kon gaan, dan is dit toch nog een eindje :P

Nee Joep zijn zusje gaat gezellig mee. Joep en Gijs blijven thuis om op de baas te passen, alle 3 leek ons wat veel in het feestzaaltje  :biggrin2:
En houdt Joep's zusje ook van water?  :biggrin2:

Ach, een hondje meer of minder in de feestzaal moet toch kunnen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door