koekje schreef: De roomba wel.Oké nou dan zal de neato het ook wel doen aangezien er gezegt wordt dat die beter zuigt?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: De roomba wel.Oké nou dan zal de neato het ook wel doen aangezien er gezegt wordt dat die beter zuigt?
Leontine schreef: Oké nou dan zal de neato het ook wel doen aangezien er gezegt wordt dat die beter zuigt?Als ik zie wat hij hier allemaal meeneemt vermoed ik dat hij dat kan. Als hij (flinke!) glasscherven opzuigt doet hij ook wel kattengrit neem ik aan.
Anne in Duitsland schreef: Jij kunt toch gewoon de deuren openzetten en met je waterblazer in het rond gaan? :biggrin2:Mega tip!!!
Lil schreef: Mega tip!!!Wel de honden even vastbinden!
Hoef ik ook niet van tevoren op te ruimen!
Anne in Duitsland schreef: Wel de honden even vastbinden! :PBen je mal, die staan er 3 keer per week onder en als het regent 2 keer per dag. Die blazer ik tegelijkertijd met het huis mee, hoef ik ook niet meer te dweilen.
ChantalKrijn schreef: En, heeft iemand zijn Neato al binnen?Hij zal voor ons ongetwijfeld al klaar liggen maar we zijn nog een beetje met vakantie. Maandagavond ophalen denk ik.
Ben benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als ik![]()
Cindy de Wolf schreef: Heb je van een ander merk accu's gekocht? En zo ja welke. Deze klacht ben ik namelijk veelvuldig tegen gekomen en ook dat ze allemaal net buiten de garantie vallen...Weet ik niet... heeft mijn vriend gedaan/gekocht
Ben benieuwd hoe die van mij gaan reageren en waar de knelpunten in huis gaan zitten...
Nadia schreef: De stofzuiger die ik me wil gaan halen heeft een Hepa 13. Is dat ook oké?Ja, vind ik wel
HEPA klasse
E10 > 85 % ---
E11 > 95 % ---
E12 > 99,5 % ---
H13 > 99,95 % > 99,75 %
H14 > 99,995 % > 99,975 %
U15 > 99,9995 % > 99,9975 %
U16 > 99,99995 % > 99,99975 %
U17 > 99,999995 % > 99,9999 %
Elf schreef: Harrie (de Neato pet& allergy) is echt de uitvinding van de eeuw! Op dit moment kost hij alleen meer tijd dan hij oplevert omdat we de hele tijd kijken wat hij aan het doen is.
Elf schreef: Harrie (de Neato pet& allergy) is echt de uitvinding van de eeuw! Op dit moment kost hij alleen meer tijd dan hij oplevert omdat we de hele tijd kijken wat hij aan het doen is ;D.LOL!