Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
ChantalKrijn schreef: Prima buurtje zo te zien hoor  :biggrin2:
;D :-*
Door HoochieHummie
Ik hoop voor jou dat het lukt!
Ooit als ik echt oud ben wil ik wel weer terug naar de stad, voor nu lekker op het platteland met alle beestjes.
Maar toen ik "echt" jong was lekker in de stad gewoond, veel makkelijker met uitgaan, winkelen enz..
Door Ramses1
Martine dat zou echt heel leuk zijn voor je, ik duim!

Voor Antonia, Urs en Kim_S duim ik ook dat hun huis maar snel verkocht zal worden.
Door kiara
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
Ik zou het zo doen wat een prachtig huis,wil wel ruilen  :D grapje gaat niet helaas  :-[,maar ik zou daar nooit meer weg willen
Door kiara
enne martine zal voor je duimen,leuk hoor,vraag mij nu ook af of het voor mij zou kunnen ,maar wil dan geen buren meer,en huur woning dus onmogenlijk denk ik,en ja het aller liefst in drenthe  ;)
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Ik hoop uiteraard dat het niet lukt... *brownie-alarm* :(
Ik kom sowieso 2 keer in de 14 dagen weer in Goes hoor, dan laat ik wel een keer een lading achter voor je, enne...ook in Rotjeknor zou je welkom zijn :-*
Door Anne in Zweden
Martine-Tom schreef: Ik kom sowieso 2 keer in de 14 dagen weer in Goes hoor, dan laat ik wel een keer een lading achter voor je, enne...ook in Rotjeknor zou je welkom zijn :-*
Dat zal me paps gezellig vinden! 8)

In Rotjeknor kom ik nóóit! Nederland is een klein land, maar op de lijn Goes-Groningen ligt Rotterdam wel heel, eh, rot! :biggrin2:
Door EliScooby
Anne in Duitsland schreef: Dat zal me paps gezellig vinden! 8)

In Rotjeknor kom ik nóóit! Nederland is een klein land, maar op de lijn Goes-Groningen ligt Rotterdam wel heel, eh, rot! :biggrin2:
En vergeet niet: Hoe dichter bij Dordt...
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Dat zal me paps gezellig vinden! 8)

1 keer in de 14 dagen mag ook :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Martine-Tom schreef: 1 keer in de 14 dagen mag ook :biggrin2:
Kom jij maar naar Leipzig, da's minder ver rijden voor mij. :P
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Kom jij maar naar Leipzig, da's minder ver rijden voor mij. :P
Zodra de financien het een x toelaten houd ik je graag aan dit aanbod :biggrin2:
Door Lucie110
Wat leuk voor je Martine. Ik hoop voor je dat het doorgaat en dat je het er naar je zin zal hebben.
Als je Goes al zo stil vind dan vind je het gehucht waar ik woon echt verschrikkelijk denk ik  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door