ChantalKrijn schreef: Prima buurtje zo te zien hoor![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.Ik zou het zo doen wat een prachtig huis,wil wel ruilen
Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:
http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/
Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
Anne in Duitsland schreef: Ik hoop uiteraard dat het niet lukt... *brownie-alarm*Ik kom sowieso 2 keer in de 14 dagen weer in Goes hoor, dan laat ik wel een keer een lading achter voor je, enne...ook in Rotjeknor zou je welkom zijn![]()
Martine-Tom schreef: Ik kom sowieso 2 keer in de 14 dagen weer in Goes hoor, dan laat ik wel een keer een lading achter voor je, enne...ook in Rotjeknor zou je welkom zijnDat zal me paps gezellig vinden! 8)![]()
Anne in Duitsland schreef: Dat zal me paps gezellig vinden! 8)En vergeet niet: Hoe dichter bij Dordt...
In Rotjeknor kom ik nóóit! Nederland is een klein land, maar op de lijn Goes-Groningen ligt Rotterdam wel heel, eh, rot!![]()
Anne in Duitsland schreef: Dat zal me paps gezellig vinden! 8)1 keer in de 14 dagen mag ook
In Rotjeknor kom ik nóóit! Nederland is een klein land, maar op de lijn Goes-Groningen ligt Rotterdam wel heel, eh, rot!![]()
Mini's 3-tal schreef: En vergeet niet: Hoe dichter bij Dordt...... des te verder van de lijn Goes-Groningen!
Martine-Tom schreef: 1 keer in de 14 dagen mag ookKom jij maar naar Leipzig, da's minder ver rijden voor mij.![]()
Anne in Duitsland schreef: Kom jij maar naar Leipzig, da's minder ver rijden voor mij.Zodra de financien het een x toelaten houd ik je graag aan dit aanbod![]()