Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
Ja en dan valt het nog wel mee zo op de foto. Als je haar van boven ziet, dan zie je aan beide kanten een halve voetbal uitsteken... Ik heb me ook al afgevraagd of ze niet een pupje gemist hebben op de echo...
Door Erna
Jantina schreef: Ik waarschuwde mijn vriend vast voor de bed bevalling maar die keek er een beetje viezig bij :biggrin2:.
Het wordt nu wel echt spannend hoor, pfff.
Stel nou dat het eerder wordt dan die 63 dagen, vanaf wanneer zijn ze echt klaar? Dag 60 ofzo? Ze is zo dik en haagt en puft de hele dag dat ik dag 63 echt niet zie gebeuren...
Vanaf ongeveer dag 56 a 57 zijn ze levensvatbaar en daar zit je nu ongeveer op toch? Een nest van onze Nikkie is eens op dag 57 geboren en die hebben het allemaal overleefd.

Als ik je foto's bekijk denk ik dat je nog rustig achterover kunt gaan zitten. Haar buik zit nog ver naar voren en dat is meestal een teken dat het nog wel even gaat duren. Het is wat lastiger te zien bij een ruwhaar maar op een gegeven moment zie je dat de 'doos' begint te verweken (zachter en groter wordt en ook meer roze verkleurt) en de banden daarnaast worden slap. Dat zijn de eerste tekenen dat het niet heel erg lang meer gaat duren.
Door Jantina
Nee ze zit nu op dag 55. We hebben 5 pups gezien in Sleeuwijk en ik heb begrepen dat ze er daar vrijwel nooit naast zitten. Dus ik heb maar 5 bandjes geknoopt, en 5 namen verzonnen... Ik ga er dus niet vanuit dat er meer in zitten eerlijk gezegd.
Maar we zullen zien. Het is inderdaad een hangbuikzwijntje  :biggrin2:. Ach haar officiële kleur heet Donker Wildzijn, doet ze die ook nog eens eer aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door