Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
Miskopen ::)

Nou zat :(

Blauwe diepvrieszakjes,slechte kwaliteit,scheuren slecht van de rol af,geen echt diepvries zakje,want alles blijft aan het zaakje vastzitten,terwijl een echt diepvrieszakje het vlees zo uit kan laten vallen in het bakje!!
Keramische pan;na 3 x bakken ,bakt alles aan
Straat veger,na 1 x vegen staan al die haren naar buiten gericht,dus vegen ho maa!!!!
Handdoek:lijkt wel van papier zo dun!
Deurmat; verkleurt
Gele schoonmaakdoekjes,na 1 x gebruik vallen de gaten erin.(en das echt letterlijk) :o
Schuursponsjes,na een paar keer gebruik laat de groene laag los.
Diverse solarlampen teruggebracht,omdat ze het niet doen.
Chocolademelk: van die zakjes waar je water bij moet doen,niet te drinken!
Thermosokken:na 1 x dragen zakken ze af!
Huishoudschaar:na 2 x knippen breekt tie gewoon door,is mij al met 2 scharen gebeurt
En qua deco spulletjes voor in je huis vind ik er ook een hoop derderangs spulletjes tussen zitten,niet compleet,verf afgebladderd,of scheef,hout gespleten

Wat ik er wel koop zijn de diepvrieszakjes van 4 ltr en de buxusmest is ook goed spul!
En soms wat douchespulletjes
Koop daar dus alleen maar doelgerichte spulletjes,niks meer voor de heb,want goedkoop is toch duurkoop bij hun
Door BAC
*bamboe rolgordijn, een zomer en de touwtjes die ik nauwelijks gebruikte, braken af
*Ruitontdooi spuitbus, liep mn mouw in ipv. dat het op de ruiten terecht kwam, geruild, hetzelfde probleem
*Wenkbrauwtrimmer; moest ik steeds aan frutten om hem aan het werk te krijgen, geruild en die ik nu heb werkt we
*Kringel tuinslang; water kwam overal uit, voor en achter, opgelost met snelkoppelingen van Gardenia.
*Slankshirtje, moest zowat de brandweer aan te pas komen om dr uit te komen, heb dr nu nog een trauma van zo eng, ruilen mag niet.
*Touchlamp, deed het na een jaar gewoon niet meer
*Zoutlamp; heeft lekker staan lekken op mijn antieke kast stond niet in de gebruiksaanwijzing.

En toch blijf ik dr kopen, want de lijst met goede koopjes is velen malen langer!
Door Kemi
Een donzen dekbed. Hij is op de één of andere manier een stuk korter dan m'n hema-hoezen dus na een paar nachten heb ik bovenaan een 'leeg stuk'. Ook gaat het dons soort-van aan elkaar klonteren dus heb je van die hobbels...
Door Roef & Hidde
dekbedhoezen voor mijn zoon,of ik moet het verkeerd begrepen hebben en zijn het wegwerphoezen en voor éénmalig gebruik  >:(
na 1 x wassen waren de kussensloop en hoes kapot.
Door wijkje
De miskopen ben ik merendeel vergeten...Wel koop ik  niet meer de blauwe diepvrieszakje bij Action..Drama als ze niet goed gesealed zijn. Ook heeft de digitale weegschaal het hier niet extreem lang uitgehouden..Jammer, maar ok..

Maar voor de rest ook genoeg dingen daar gekocht die wel bevallen ; benchdekens, containerzakken, decoratiespul, wasmiddel  etc.
Door inni
Die goedkope miskopen zijn vaak op de één of andere manier nog amusant en op 't ogenblik geniet ik van een goedkopere witte chocotoff van bij Action,.............mmmm, geen miskoop  ;D ;)
Door Kinnie
Ik heb eigenlijk nog geen miskopen gehad bij de action..
Wel zijn er bepaalde zaken die ik bij voorbaat niet koop. Zoals bijv de flexlijnen die ze daar hebben, ik vertrouw ze bij voorbaat niet ;) En zo zijn er wel een aantal dingen meer
Door charmed
Ik had pas nog een dubbelwandige warmhoudkan gekocht. Die heb ik welgeteld een maand kunnen gebruiken, toen was die kaduuk. Jammer maar helaas.
Door Urs
koekje schreef: De vaatwastabletten. De glazen zien er hier niet uit.
Doe je nog wel zout en glansspoelmiddel in de vaatwasser?

We hebben ook weleens vaatwastabletten van de Action , maar ook nog zout en glansspoelmiddel doen we in de truus. De glazen zien er nog prima uit voor de 7 jaar die ze al in de machien meedraaien.
Door koekje
Urs schreef: Doe je nog wel zout en glansspoelmiddel in de vaatwasser?

We hebben ook weleens vaatwastabletten van de Action , maar ook nog zout en glansspoelmiddel doen we in de truus. De glazen zien er nog prima uit voor de 7 jaar die ze al in de machien meedraaien.
Ja en ik vul het netjes bij als er een lampje gaat branden.
Misschien ligt het gewoon aan de glazen, maar voorheen gebruikte ik de fosfaatvrije van de Aldi en toen zagen de glazen er nog wel normaal uit.
Door WillyP
Wij hebben net heel de action leeggekocht, althans zo voelt het. Kadootjes voor de juffen op school, 6 stuks, kadootje voor de bazin van de pony waar dochterlief te groot voor is geworden en dus stopt over twee weken, kadootje voor vriendin die jarig is.
Door Sanyo
Vandaag twee oranje "dummy's" gekocht voor in het water à 99 cent :biggrin2: en de dames vonden ze vanmiddag helemaal geweldig met het zwemmen in het kanaal. :)
De gedroogde kipfilet heb ik maar laten liggen, gezien de ingrediëntenlijst (uit mijn hoofd): kipfilet, glycerine, maiszetmeel, zout en suiker :-X
dan droog ik toch liever zelf.....
Door judith1967
fem fatale schreef: Ik hoor dat ze bij de action crazy bugs zouden hebben die heel erg leuk zijn voor katten.

Ik wil ook een action.
Weet niet waar je woont,maar mss idee om via een vleeslijntje mee te laten nemen??

Als je omgeving Rotterdam woont kan ik weleens gaan kijken voor je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door