Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sarah5
Ik heb harsen, scheren, ontharingscreme e.d. allemaal geprobeerd.

Met scheren van mij benen heb ik aan het einde van de dag alweer stoppels.
Nu heb ik het nieuwe Braun epileer ding aangeschaft. Ik ben zeer tevreden. Hou het regelmatig bij en scrub mijn benen extra (tegen de ingegroeide haren)
Het bevalt mij super, en deze kan je ook onder de douche gebruiken

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sarah5 op zo 14 apr 2013, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
10 jaar geleden een silk epil gehad. Mijn huid is helaas veeeeeeel te gevoelig. Na 3 maanden heb ik hem van ellende weer verkocht. Toch zou ik zo'n nieuwe wel eens willen proberen, maar om nu weer zo'n duur apparaat aan te schaffen om hem weer weg te doen.
Door Sarah5
Lil schreef: 10 jaar geleden een silk epil gehad. Mijn huid is helaas veeeeeeel te gevoelig. Na 3 maanden heb ik hem van ellende weer verkocht. Toch zou ik zo'n nieuwe wel eens willen proberen, maar om nu weer zo'n duur apparaat aan te schaffen om hem weer weg te doen.
Ik vond m ook te duur, gelukkig waren ze ineens in een AH waar ik normaal nooit kom erg voordelig omdat de doosjes waren ingedeukt ofzo :D

Ik heb ook jaren geleden voor het laatst zo'n ding uit de prehistorie van mijn moeder geprobeerd, toen meteen nooit meer.
Deze werkt gelukkig wel en onder de douche doet het ook minder zeer.
Door Lil
Sarah5 schreef: Ik vond m ook te duur, gelukkig waren ze ineens in een AH waar ik normaal nooit kom erg voordelig omdat de doosjes waren ingedeukt ofzo :D

Ik heb ook jaren geleden voor het laatst zo'n ding uit de prehistorie van mijn moeder geprobeerd, toen meteen nooit meer.
Deze werkt gelukkig wel en onder de douche doet het ook minder zeer.
10 jaar geleden kon hij ook al onder de douche ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door