Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anneloog schreef:Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Ziet er lekker uit
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Anneloog schreef: ↑ma 31 jan 2022, 15:37 Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Ziet er prachtig uit! Lekker!
Anneloog schreef: ↑ma 31 jan 2022, 15:37 Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Ha, daar is weer een foto van lekkers! Leuk!
- pien - schreef: Ha, daar is weer een foto van lekkers! Leuk!Cayennepeper ziet er gelijk uit als een rode chilipeper maar stukken pittiger. Wij vinden ze heerlijk.
Het klinkt heerlijk![]()
Ik had broccoli met knapperige tofu met Aziatische saus (knoflook en gember, geraspt, met lichte sojasaus, rijstazijn en wat water, gebonden met maïzena) en over de broccoli wat sesamolie en sesamzaadjes.
Wat is een cayennepeper? Ik ken het alleen uit een potje