Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Toen ik zo’n 30 jaar geleden allergisch bleek voor waterproof mascara, ben ik gestopt met het opmaken van mijn ogen en eigenlijk gebruikte ik toen ik nog werkte op het laatst alleen lippenstift als ik afspraken had. Ik gebruik dus helemaal geen make up meer en bij een feestelijke gelegenheid wel.

Het doet wel iets met je huid, als ik die van mij vergelijk met die van leeftijdgenoten, dan ben ik blij met een make-up-loos bestaan.
Met mondkapjes is het trouwens ook niet ideaal ;-)
Door Kaela
Ik mocht vandaag vrij rijden. Dus zonder (groeps)les, zonder toezicht. Heerlijk de hele bak voor mezelf alleen, keuze uit alle paarden en de tijd aan mezelf. Ik moest wel even wennen aan deze vrijheid, maar toen bedacht ik leuke dingen om te doen en heb ik er een nuttig uurtje van gemaakt.

Daarna nog klusjes gedaan. Poep scheppen, puppie knuffelen, paardjes buiten zetten. Werd er helemaal zen van.
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: vr 04 dec 2020, 21:51 ;D Hahaha Puppie knuffelen een klusje? :P

Klinkt als een heerlijke dag Kaela!
Bij de paarden is alles heerlijk....
Ik wou maar zeggen, ik moet er wel wat voor over hebben! Dat dat maar duidelijk is :D ;D
Door doranto
Gisteren belde de stukadoor dat hij maandag eindelijk gaat beginnen! :D
De keuken wil hij als eerste doen, zodat we die weer op kunnen gaan bouwen. Na inmiddels 3 maanden zonder keuken, zijn we daar wel heel blij mee! :groupwave2:
Door Siberienne
Wij hebben een dag eerder dan gepland (!) de sleutel(s) van ons nieuwe huis gekregen!

Verkoper/bouwer was heel sympathiek en behulpzaam. Wat erg fijn is. En hij woont vlakbij dus dat is ook handig. Ik geloof dat hij wel 6x heeft gezegd dat we hem echt moesten bellen als er wat was.
Door sam28
Misschien al eens genoemd vorige week maar er loopt hier een dalmatiër pup rond... :smitten: :smitten: :smitten:
Ik heb nog geen tijd gehad om met die man te praten en vind dat ook altijd wat gênant. Ooh daar heb je weer iemand die ook een dalmatiër gehad heeft...
Kijken wanneer mijn nieuwsgierigheid het gaat winnen.
Door Kaela
sam28 schreef: vr 18 dec 2020, 08:25 Misschien al eens genoemd vorige week maar er loopt hier een dalmatiër pup rond... :smitten: :smitten: :smitten:
Ik heb nog geen tijd gehad om met die man te praten en vind dat ook altijd wat gênant. Ooh daar heb je weer iemand die ook een dalmatiër gehad heeft...
De meeste mensen worden heel blij van een puppie-fanclub hoor, dus vooral je nieuwsgierigheid laten winnen. Hoe heerlijk, weer even stippeltjes knuffelen!
Door sam28
Ik heb al tranen in mijn ogen van je berichtje. Het is misschien niet zo handig om dat te doen bij dat pupje en die onbekende man. ;)
Ik bewonder nog wel even van afstand en lach om de streken die de pup uithaalt achter mijn raam. :smitten:
Door Inge en Bono
sam28 schreef: vr 18 dec 2020, 08:25 Misschien al eens genoemd vorige week maar er loopt hier een dalmatiër pup rond... :smitten: :smitten: :smitten:
Ik hoop voor jou heel gauw :-* Niks zo fijn als zo'n puppyknuffel :smitten: (pup van een ander :biggrin2: )

Je vertelde vorige week inderdaad over die pup, icm regen ;D Ja.... bullterriers hebben dat anti-regendeel dus van voorouder dalmatiër ::)
Door Kaela
sam28 schreef: vr 18 dec 2020, 08:43 Ik heb al tranen in mijn ogen van je berichtje. Het is misschien niet zo handig om dat te doen bij dat pupje en die onbekende man. ;)
Ik bewonder nog wel even van afstand en lach om de streken die de pup uithaalt achter mijn raam. :smitten:
Alles op zijn tijd Sam. Deze pup helpt jou weer alle mooie herinneringen van Ziva op te halen. En dat gaat met een traan en een lach.
Door dinky89
Soms kan een geluksmoment heel simpel zijn. Wilde al een tijdje een nieuwe jas hebben. Ook wel eens wat gepast maar die vielen dan qua model niet mooi of heel ruim terwijl ik dan al een s aan had. Gisteren kwam ik in de sale online een op het scherm mooie jas tegen waarbij de XS en XXS al waren uitverkocht maar was nog wel een S. Vandaag werd hij bezorgd en hij zit als gegoten :D Het is deze jas: https://www.rinsmamodeplein.nl/dames/ja ... lor_id=117
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door