Siberienne schreef: ↑za 07 nov 2020, 15:57 Shadow keihard door het bos zien racen - heen en terug. Vooral ook dat terugHij heeft het wel goed naar zijn zin hè![]()
Braaaaaave husky![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 07 nov 2020, 15:57 Shadow keihard door het bos zien racen - heen en terug. Vooral ook dat terugHij heeft het wel goed naar zijn zin hè![]()
Braaaaaave husky![]()
pike schreef: ↑za 07 nov 2020, 20:44 Hij heeft het wel goed naar zijn zin hèJa Ik geloof het wel. Elke dag naar het bos, Af en toe los rauzen, mijn man heeft nog geen werk en is bijna de hele tijd thuis, hij slaapt bij ons op de slaapkamer en alle extraatjes zijn voor hem. En het jonge Alaska husky teefje uit de wijk is echt helemaal idolaat van hem.![]()
Siberienne schreef:Nu nog sneeuwBe carefull what you wish for!!
sam28 schreef: ↑zo 08 nov 2020, 08:46 Be carefull what you wish for!!Dat ziet er prachtig uit zeg , zeker met dat zonnige weer![]()
Straks zijn jullie volledig in gesneeuwd.
Ik heb gister met een vriendin 21km gewandeld. Het was er prachtig (Drenthe)
De parkeerplaats was druk maar in de natuur was niemand.DSC_0324.JPG
DSC_0327.JPG
DSC_0333.JPG
dinky89 schreef: ↑za 14 nov 2020, 11:27 Ik heb 1 of 2 keer op een fjord gereden en vond dat totaal niet fijn rijden, hoe mooi ze ook zijn om te zien. Voor mij toch een slag te breed/lomp. Maar zal mogelijk ook wel verschil in zitten aangezien deze fjord meestal voor de huifkar werd gebruikt als trekpaardFijn geluksmomentje!Wel fijn dat het goed ging Kaela!
Hier vanmorgen heerlijk buiten getraind met een TRX en nu voldaan op de bank. Zal dat de komende dagen waarschijnlijk flink gaan voelenMaar op dit moment voldaan dus geluksmomentje
![]()
CindyMayella schreef: ↑ma 16 nov 2020, 15:56 OhhhhHaha, ik vind ze veel te groot! Een IJslander is 100 tot 200 kilo kleiner en smaller. Voor mij is een fjord een reus. Op groter dan een fjord rij ik per definitie niet. Ik heb hoogtevrees... een fjord is juist wel mijn favoriet
..... waarschijnlijk omdat ik klein van stuk ben (1.55 ‘maar’
).... voor mij zeer handelbaar en als ik er toch af mag vallen, is de hoogte niet zo groot
![]()
..... en 19 jaar geleden (ietsje meer), heb ik voor het eerst een dressuurwedstrijd gereden op de manege en ben ik zowaar 2de geworden.... op een fjord!!!!!! Heb daarna nog een jaar of wat met iemand 2 fjorden verzorgd en op gereden, dus een fjord is mijn favoriet
.....