Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

He jasses Paulien, geen fijn bericht. Hopelijk knapt Eddie snel op!

Ik begreep ook dat ze er naar toe willen dat je een verplichte verwijzing krijgt van de HA voor spoedeisende hulp. Er was een proef gedaan ergens en dit scheelde enorm in de kosten. Blijkt dat er toch echt best veel mensen zijn die onnodig gebruik maken van spoed wat dus prima door de HA opgelost kon worden.
Vandaar dat je voor amburitjes en spoedeisende hulp zelf moet betalen.
Ik kan daar nog steeds niet bij hoor, er zou (vind ik) een soort indexering moeten zijn dat als het echt spoed was die zorg alsnog vergoed wordt, dat kan toch prima door een arts beoordeeld worden? Maar goed, dat zal te ingewikkeld zijn.
Door Pauline
Het houdt nog niet over, maar dat is niet zo raar. AB moet zijn werk gaan doen en dat duurt even. Hopen dat het morgen in de loop van de dag wat opklaart. Temp. was vandaag nog 39,2 en da's best hoog.
Door Pauline
Kim_S schreef:Eddie heeft me virtueel aangestoken. Goh, bedankt man! >:(

;) :P :biggrin2:

OT: ik hoest de longen uit mijn lijf en heb koorts. Heb spierpijn, ben moe, heb weinig lucht. Blèh. >:(

Oh oh..... Beterschap lieverd. :-*

Eddepet heeft uitslag over zijn hele lijf van de AB, maar zegt: Als dat alles is maak ik de kuur gewoon af. Of de geleerden het daarmee eens zijn moet nog blijken.
Pauline schreef:Oh oh..... Beterschap lieverd. :-*

Eddepet heeft uitslag over zijn hele lijf van de AB, maar zegt: Als dat alles is maak ik de kuur gewoon af. Of de geleerden het daarmee eens zijn moet nog blijken.
He wat balen :(
Door Kim_S
Pauline schreef:Oh oh..... Beterschap lieverd. :-*

Dank, voor Eddie ook weer terug! Balen dat de AB niet lekker "valt" :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door