Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Riek
Martine-Tom schreef: Nee, de da die ik zaterdag sprak had het erover dat dat binnen zoveel uur gegeven had moeten worden en dat dat nu geen effect meer zou hebben.
Kan helemaal kloppen. Bij Boris zag ik na een uur al dat het mis ging.
Door eelke
5 uur achter elkaar vergaderd, op dezelfde stoel....bbbbbzzzzz....

6 koppen koffie verder weet ik nu niet of ik moet stuiteren of m'n hoofd moet wegleggen van de hoofdpijn, whhoieeeii  :D
Door zhiva
getver Martine, wat naar dat Tom zich zo ellendig voelt.  :'( Nu durf ik dus helemaal geen spul meer op Chakotay te gooien...
Hij heeft nog nooit antivlo nodig gehad, maar poezel neemt ze mee wanneer hij uit eten gaat bij buuf. Dus ik ben al aan het rondkijken. Tot nu toe hebben we de anti-tekenspray gebruikt (appelazijn/neemolie/teatree etc) maar daar red ik het ook niet meer mee. Echter met zijn epileptie durf ik niet zo goed.  :-\

Theo, balen dat het gewoon niet droog wil worden. misschien verhuizen naar het noorden?  :biggrin2: (hier eindelijk weer droog!)
Door Kaela
Beterschap voor Tom, wat een ellende dat het zo lang duurt voor hij opknapt  :bigarmhug:

OT, deels een fijne, deels een stressvolle dag gehad. Nog wat bezig geweest omtrent Oscar en ik moest naar de tandarts. En ik mag fijn nog een keer, vullingen vervangen. Blegh. Maar vanmorgen ook een poosje lekker in de tuin bezig geweest en vanmiddag een poosje in de zon gezeten.
Door Ruisje
Ronald schreef: Voor alle mensen die last hebben van nattigheid, hier valt het mee...  ::)

Afbeelding
Ja, wrijf het er even lekker in... :biggrin2: Hier in limboland spoelen we gestaag van de aardbol af... ;)
Door -Saskia-
Ronald schreef: Voor alle mensen die last hebben van nattigheid, hier valt het mee...  ::)

Afbeelding
Het was schitterend weer in Groningen vandaag! Gewoon zo warm in de zon, dat ik tijdens het roken in de schaduw ben gaan staan.
Door Pluto
-Saskia- schreef: Het was schitterend weer in Groningen vandaag! Gewoon zo warm in de zon, dat ik tijdens het roken in de schaduw ben gaan staan.
Ik wil ook in Groningen roken staan!
:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door