Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:dacht dat die alleen in de VS voorkwamen..
Zou in Duitsland geweest zijn![]()
eelke schreef: Ah de Limbo's zijn er weert lijkt erop dat we het ergste gehad hebben voor nu![]()
eelke schreef: Er komt nog iets nieuws onze kant op over een paar uurtjes...Ja dat verwacht ik wel ja, als ik de lucht nu zie....
nova schreef: t lijkt erop dat we het ergste gehad hebben voor nuHoop het voor jullie!![]()
Martine-Tom schreef: Ja dat verwacht ik wel ja, als ik de lucht nu zie....Is het bij jou ook zo groen/geel?
nova schreef: dacht dat die alleen in de VS voorkwamen.. :o :oZo iets zag ik dus hier ook toen ik de honden uitliet en naar huis ben "gehold".
Lil schreef: Zo iets zag ik dus hier ook toen ik de honden uitliet en naar huis ben "gehold".gatver wat eng!
Mieke L. schreef: gatver wat eng!Zeg dat! Ik heb op dit moment behoorlijke knieklachten, maar ben sneller gelopen dan mij normaal gesproken lukt. Was wel wat verder weg. Ik woon/ wandel op een plateau en heb dus erg goed uitzicht.
Lil schreef: Zeg dat! Ik heb op dit moment behoorlijke knieklachten, maar ben sneller gelopen dan mij normaal gesproken lukt. Was wel wat verder weg. Ik woon/ wandel op een plateau en heb dus erg goed uitzicht.nou ik kan me voorstellen! rennen zou ik!!
eelke schreef:Ja het is erg interessant hoe het er nu uitziet moet ik zeggen.
Is het bij jou ook zo groen/geel?