Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333232
De pan met water heeft nu al voor 4% hoger gezorgd. Vind ik toch al heel wat :cool:


Ja luchtbevochtigers, die zijn meestal maar voor kleine ruimtes goed of het wordt heel duur als je een voor grote ruimtes wil.

Maar ik heb nog een ventilator met een waterbak in de kelder staan, die werkt verkoelend met koud water, maar volgens mij kan je hem dus ook andersom gebruiken om te bevochtigen, eens even kijken zo meteen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333235
Nou nou al 8% erbij met de pan! :D dat had ik echt niet verwacht. De vochtigheid is dus al 32% ( waar de meter staat zal hem eens verder weg zetten van keuken)
Maar dit is al een stuk hoger dan de laatste tijd geweest is :D
Door eelke
#3333236
Ja het werkt wel hé? Daarom zou zo'n apparaat toch ook moeten werken, lijkt mij... (maar die ga ik niet kopen voor die paar dagen dat het echt nodig is).

Hier is tie nu 30, precies op het randje tussen rood en groen. Merk het ook wel aan Joep, die heeft echt meer jeuk en de plek op zijn staart is schilferig, wat dat betreft dus ook voor hem wel belangrijk dat het vochtiger wordt.
Door eelke
#3333238
Ondertussen voel ik me zo onrustig ::) Ik kwam donderdagavond ziek thuis, overgeven, koorts, dus vrijdag een hoopje ellende en zaterdag en gisteren ging het eigenlijk al weer beter, maar had ik ook sociale 'verplichtingen' dus daar ging de energie naar toe.

Vandaag hoef ik alleen een half uurtje te sporten met de fysio en verder heb ik niks. Door het zonnetje en al een paar dagen geen klusjes gedaan te hebben heb ik geen rust in mijn kont, maar elke keer als ik dan wat doe heb ik het meteen hartstikke warm, word ik draaierig en krijg ik amper lucht. Dussssss even een dagje chillen zou goed zijn. Maar die zon joh! Licht! Alle dingen doen! Voorjaarsschoonmaak!!!!

Het beste zou zijn lekker een dagje voor de tv, maar dan moeten de gordijnen dicht omdat de zon er op schijnt en dat is ook weer zonde...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333242
;D ;D ;D daar heb ik echt geen last van, van schoonmaakkriebels, en ook niet van voorrjaarsgevoel met deze temperaturen.
En wij hebben geen zon zeg. Helemaal bewolkt, we hebben wel al sneeuw gehad vanochtend ...

Ik moet ook nog sporten maar vandaag niet mijn dag, weer heel moe, dus ik ben echt moed aan het verzamelen :biggrin2:

Maar een extra dagje rustig aan doen, zorgt wel voor beter herstel, dus toch maar die gordijntjes dicht en tv aan ;)


Ben dalijk wel benieuwd hoe snel het weer daalt als ik de pan van het "vuur" haal.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333265
Ik dacht 'even' urine op te vangen voor controle. Geloof niet dat madam mee wil werken want wacht al 3 uur ::)
Ze lijkt nog niet van plan de bank te verlaten......
1519647242299-1504758580.jpg
1519647242299-1504758580.jpg (3.56 MiB) 1284 keer bekeken
Door Tanna
#3333273
-Annemarie- schreef:Ik ben bang dat de griep mij toch te grazen gaat nemen. :-X
Hè, jek! Ik heb je niet aangestoken hoor, ben nog helemaal fris en fruitig. Erg fris zelfs toen ik vanmorgen anderhalf uur met de hond had gewandeld!
Beterschap!!!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3333290
dinky89 schreef:Ik dacht 'even' urine op te vangen voor controle. Geloof niet dat madam mee wil werken want wacht al 3 uur ::)
Ze lijkt nog niet van plan de bank te verlaten......
1519647242299-1504758580.jpg

... en als ze zo lekker ligt te slapen kan je het ook niet over je hart verkrijgen om haar te wekken ... :smitten:
Door Siberienne
#3333296
Border Bandit schreef:... en als ze zo lekker ligt te slapen kan je het ook niet over je hart verkrijgen om haar te wekken ... :smitten:

Dat dacht ik nou ook....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333343
Border Bandit schreef:

... en als ze zo lekker ligt te slapen kan je het ook niet over je hart verkrijgen om haar te wekken ... :smitten:
Uiteindelijk heb ik het rond half 6 opgegeven, vandaag poging 2 ::)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333356
Tanna schreef:Hè, jek! Ik heb je niet aangestoken hoor, ben nog helemaal fris en fruitig. Erg fris zelfs toen ik vanmorgen anderhalf uur met de hond had gewandeld!
Beterschap!!!
Nee, het is eerder zo dat ik jou aangestoken heb. :-[ Hoop van niet!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3333457
Snow is geconditioneerd om 's nachts te gaan piepen. Vriendje was al een tijdje boos dat ik het niet hoorde...
Afgelopen nachten hebben we op uitdoving gewacht (ik ben nog eens buiten geweest terwijl meneer een rondje rent en weer naar binnen schiet >:( )
Vanaf nu staat mijn wekker dus elke dag om 2.30u >:( Aan de ene kant hoop ik dat ik snel kan opschroeven, aan de andere kant zie ik het niet zitten dat de pup er om 4 uur (of later) uit moet, en ik om 5.30u :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333477
Kaio schreef:Nou nou al 8% erbij met de pan! :D dat had ik echt niet verwacht. De vochtigheid is dus al 32% ( waar de meter staat zal hem eens verder weg zetten van keuken)
Maar dit is al een stuk hoger dan de laatste tijd geweest is :D

Ik krijg het hier niet boven de 35%. Er staan vier grote glazen schalen op de verwarming en twee op de Aga in de keuken. Dat doet iets maar niet genoeg.
Ik ben snotverkouden, hoofdpijn, spierpijn en lig veel op de bank. De rest van het huis is ook droog dus dat maakt niet uit.

De slaapkamer heeft geen verwarming (direct onder het dak en ramen op het noorden, oosten en westen) dat is best fris nu. ::)
Het ventileert wel lekker, met deze wind. Je voelt het ook goed, dat het ventileert. (de voordelen van een oud huis). :P ;D
Door eelke
#3333481
-Annemarie- schreef:Ik krijg het hier niet boven de 35%. Er staan vier grote glazen schalen op de verwarming en twee op de Aga in de keuken. Dat doet iets maar niet genoeg.
Ik ben snotverkouden, hoofdpijn, spierpijn en lig veel op de bank. De rest van het huis is ook droog dus dat maakt niet uit.

De slaapkamer heeft geen verwarming (direct onder het dak en ramen op het noorden, oosten en westen) dat is best fris nu. ::)
Het ventileert wel lekker, met deze wind. Je voelt het ook goed, dat het ventileert. (de voordelen van een oud huis). :P ;D
Akelig dan hé, die droge lucht op je longen. Hier blijft ie schommelen tussen 35 en 40, maar dat is al zo veel beter te doen dan 20.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333484
Ik had het tot 38 gekregen, wel de hele dag een heel grote pan op mijn inductie plaat ( wellicht dat dat scheelt geen vuurverbranding)

De klaag van de eeuw van Fozzy: ik wordt om 10 uur avonds buiten wakker gemaakt en moet dan naar BINNEN komen en wordt geacht daar te slapen!
Echt WTF?!! :rant:
Compleet gek die bazen van mij, lig ik juist zo lekker rustig te maffen.


Serieus mensen hij is echt boos, die kop van hem dan ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door