Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Vera heeft het voor elkaar, het tweede pak van vandaag vies. Ze zat op schoot en liet nogal een stinkende uitgebreide scheet. Ik ging eens pamper bezichtigen en het bleek met consumptie te zijn. Niet overdreven veel, maar wel helemaal over de naad richting rug. Nog net in de pamper. Ik voelde aan de romper en de jumpsuit of deze wel schoon waren gebleven en toen plaste ze net. In de romper en jumpsuit.Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt.
Anne in Duitsland schreef: Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt.Ja, vandaag vooral was en strontlucht.![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt.Martiiiineeeeeh....![]()
Kim_S schreef: Martiiiineeeeeh....Martine? Die is toch verstandig heeft toch geen kinderen?
![]()
koekje schreef: Ja, vandaag vooral was en strontlucht.Met de nadruk op "véél"
Anne in Duitsland schreef: Martine? Die is toch verstandig heeft toch geen kinderen?Neen. Martine heeft belastend materiaal voor Koekje
Kim_S schreef: Neen. Martine heeft belastend materiaal voor KoekjeAaaah! *lampje pling!*![]()
Sieglinde schreef: Robyn gaat ofwel in ons bad maar dan met ofwel een badring, ofwel zo'n ligstand. Liefste gaat ze in de ligstand, de badring vind ze niets aan. Dat is vooral als manlief haar wast. Anders gaat ze met mij douchen ( manlief kan dat niet, teveel pijn dan). Gaat perfect alleen, maar toch wil ik graag een water ring sling.Min dochter heeft dit weekend een swim trainer gekocht. en we hebben het het afgelopen weekend uit getest.
Hihi tamara, handig
Erste keer 'junkfood'vandaag. Nuja, verse pizza van het italiaans restaurant, valt wel mee.
![]()