Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

;D de wilt gewoon graag samen dingen doen met mama ;D

Dwayne in bad zetten zou kunnen. Maar hij klimt er uit. Of zal poging doen tot.
Ik vind het ook niet erg om de douche momenten samen met papa te doen :) en zo vaak word Dwayne niet gedoucht.
Robyn gaat ofwel in ons bad maar dan met ofwel een badring, ofwel zo'n ligstand. Liefste gaat ze in de ligstand, de badring vind ze niets aan. Dat is vooral als manlief haar wast. Anders gaat ze met mij douchen ( manlief kan dat niet, teveel pijn dan). Gaat perfect alleen, maar toch wil ik graag een water ring sling.
Hihi tamara, handig ;D

Erste keer 'junkfood'vandaag. Nuja, verse pizza van het italiaans restaurant, valt wel mee.
Afbeelding
Moet kunnen sieglinde ;)
Zondag heeft Éydis ook voor het eerst pizza gegeten (mijn schoonma vroeg of we bleven eten, bleek pizza te zijn)
Vandaag heeft ze patatjes spruitjes boontjes en kippenworst gegeten, ging vlot binnen amai. Met een vork gaat het duidelijk beter dan een lepel.
Vera heeft het voor elkaar, het tweede pak van vandaag vies. Ze zat op schoot en liet nogal een stinkende uitgebreide scheet. Ik ging eens pamper bezichtigen en het bleek met consumptie te zijn. Niet overdreven veel, maar wel helemaal over de naad richting rug. Nog net in de pamper. Ik voelde aan de romper en de jumpsuit of deze wel schoon waren gebleven en toen plaste ze net. In de romper en jumpsuit.
koekje schreef: Vera heeft het voor elkaar, het tweede pak van vandaag vies. Ze zat op schoot en liet nogal een stinkende uitgebreide scheet. Ik ging eens pamper bezichtigen en het bleek met consumptie te zijn. Niet overdreven veel, maar wel helemaal over de naad richting rug. Nog net in de pamper. Ik voelde aan de romper en de jumpsuit of deze wel schoon waren gebleven en toen plaste ze net. In de romper en jumpsuit.
Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt. :biggrin2:
Sieglinde schreef: Robyn gaat ofwel in ons bad maar dan met ofwel een badring, ofwel zo'n ligstand. Liefste gaat ze in de ligstand, de badring vind ze niets aan. Dat is vooral als manlief haar wast. Anders gaat ze met mij douchen ( manlief kan dat niet, teveel pijn dan). Gaat perfect alleen, maar toch wil ik graag een water ring sling.
Hihi tamara, handig ;D

Erste keer 'junkfood'vandaag. Nuja, verse pizza van het italiaans restaurant, valt wel mee.
Afbeelding
Min dochter heeft dit weekend een swim trainer gekocht. en we hebben het het afgelopen weekend uit getest.

http://www.mamaloesbabysjop.nl/swimtrai ... tAodVF8AuQ

Ze liggen daar wat schuin in en ze kon zo heerlijk met haar beentjes trappen(staat ook op mijn fb dacht ik)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door