Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mijn man heeft als halve Algerijn alleen maar slechte schoolervaringen. Racisme door zowel leerkrachten als directeurs als medeleerlingen.
Zijn vertrouwen in ons onderwijs is dus onbestaande.
Bovendien wonen we aan een school waar dat alleen maar bevestigd wordt ...

Freinet is zoals Jenaplan maar nog iets individueler.
Naar opvoeding doe ik eigenlijk mijn zin :)
Ik ben volgens mijn schoonmoeder een onmogelijk strenge bitch...
Maar uiteindelijk moet ze wel toegeven dat ze overal met men kinderen kan komen, dat ze alles eten wat er voorgezet word (nu geen speciale dingen gaan proberen he, maar de gewone dagelijkse kost).
Naar onderwijs, tja hier heb je 3 scholen... Katholiek - Gemeenteschool - Leefschool.
Met de leefschool heb ik een aanvaring gehad als Eneas nog baby was. Hij was toen flink ziek en lag te slapen in zijn bedje.
De leefschool passeert en plots gaat de bel (zeer irritante Triiiiing). Dus ik haast me naar de deur om nog meer gebel te vermijden en er staat dus niemand aan de deur maar ik zie de laatste  meisjes naar mij wijzen en lachen...
De leerkracht? die was nergens te bespeuren.
Dus ik bel naar de school om te vragen in te grijpen, want dat dit absoluut niet leuk is met een ziek kind (en het was niet de eerste keer dat het gebeurde ook trouwens).
ik krijg daar een hele felle reactie dat HUN leerlingen zoiets niet doen en ALS ze het al zouden doen ze niet in grijpen... Zo leren ze Zelf wat kan en wat niet kan... In mijn ogen is het nog altijd de taak van de school om ervoor te zorgen dat omwonende geen last hebben van hun leerlingen...
Dus ja die school had er bij mij al gelegen.
De gemeenteschool, allemaal goed, maar ik heb er zelf minder leuke ervaringen mee. En Eneas is een kind dat ook nood heeft aan structuur, dus na een ouderavond op de gemeente en de katholieke school hebben we voor de katholieke school gekozen.
Urs schreef:
Ik ga denk ik even trekker rijden over de zandwegen, zouden de weeën dan op gang komen? Ben er klaar mee dat zwanger zijn.
Alleen sex schijnt echt te helpen.  Er zit een hormoon in sperma die de boel op gang kan brengen  ::) dus succes :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door