Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
- pien - schreef: zo 06 sep 2020, 13:51 Twee jaar geleden was het foute boel met Gabi : buikvliesontsteking.
De weken daarna was het spannend! Gelukkig is hij goed opgeknapt en hij is er nog steeds!
Inmiddels eet hij weer rauw (hebben we langzaam opgebouwd) en wordt hij steeds vrijmoediger ;D en dapperder.
In z'n eentje mee wandelen draait hij z'n poot niet meer voor om :biggrin2: (hij hing altijd heel erg aan z'n 'broertjes')
Hij is ontzettend lief en blijkbaar ook héél sterk en blijft nog lang bij ons heeft hij beloofd :smitten:
Prachtig! :-* :-*
Door hannabelgje
Mijn 11,5 jaar oude corgi is van een senior hond naar een losgeslagen puppy getransformeerd. Ze is druk, ze wil in draftempo wandelen en ze sleept niet meer met haar voorpoten. Ik hoop dat dit het gevolg is van de osteopatie en dat dit zo blijft. Heerlijk om haar zo te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door MillyMol
Ik heb enkele Hongaarse leveranciers van vers vlees voor honden gevonden! :D Dat was één van de dingen waarover ik me wel een beetje zorgen maakte. Er zijn wel dierenwinkels die een soort van KVV in het vriesvak hebben liggen, maar de ervaringen die ik ermee had was dat het toch een bewerking had ondergaan. Het leek gestoomd of zo.

Dus ik had voor de overbrugging toch twee zakken met br….n meegenomen. Maar het ziet er goed uit! Ik zie konijn, schaap, lam, eend, gans, paard, eland/hert, kangoeroe, rund en kip. Me happy! :D Nu wachten tot het huis klaar is en de vrieskist aangeschaft kan worden en dan kan er besteld worden!

Volgende week zaterdag komt de inboedel aan uit NL met daarbij een vrieskast met daarin nog een voorraad KVV. Het gaat diepgevroren op reis, dus ik heb goede hoop dat het de rit van 30 uur in die vrieskast goed blijft.
Door Kiraly
MillyMol schreef: di 08 sep 2020, 22:07 Ik heb enkele Hongaarse leveranciers van vers vlees voor honden gevonden! :D Dat was één van de dingen waarover ik me wel een beetje zorgen maakte. Er zijn wel dierenwinkels die een soort van KVV in het vriesvak hebben liggen, maar de ervaringen die ik ermee had was dat het toch een bewerking had ondergaan. Het leek gestoomd of zo.

Dus ik had voor de overbrugging toch twee zakken met br….n meegenomen. Maar het ziet er goed uit! Ik zie konijn, schaap, lam, eend, gans, paard, eland/hert, kangoeroe, rund en kip. Me happy! :D Nu wachten tot het huis klaar is en de vrieskist aangeschaft kan worden en dan kan er besteld worden!

Volgende week zaterdag komt de inboedel aan uit NL met daarbij een vrieskast met daarin nog een voorraad KVV. Het gaat diepgevroren op reis, dus ik heb goede hoop dat het de rit van 30 uur in die vrieskast goed blijft.
Ik kan je ebarf aan raden. Hij zit in budapest, en levert door heel hongarije. Heel mooi vlees! Ben er geweest voor mijn werk. Hij verkoopt ook kvv van kiezebrink. En als je evt meer adresjes wil ,weet er nog een paar.
Door - pien -
MillyMol schreef: di 08 sep 2020, 22:07 Ik heb enkele Hongaarse leveranciers van vers vlees voor honden gevonden! :D Dat was één van de dingen waarover ik me wel een beetje zorgen maakte. Er zijn wel dierenwinkels die een soort van KVV in het vriesvak hebben liggen, maar de ervaringen die ik ermee had was dat het toch een bewerking had ondergaan. Het leek gestoomd of zo.

O, dat is geweldig zeg! Zowel dat je vriezer er aan komt als dat 'ie weer gevuld kan gaan worden :D
Door MillyMol
Kiraly schreef: wo 09 sep 2020, 07:53 Ik kan je ebarf aan raden. Hij zit in budapest, en levert door heel hongarije. Heel mooi vlees! Ben er geweest voor mijn werk. Hij verkoopt ook kvv van kiezebrink. En als je evt meer adresjes wil ,weet er nog een paar.
Köszi! ;)
Door Fenixjuh
Oh, dat wordt een vriezer kopen! :)

Ik voel me vandaag rot, net wakker want ik was moe van de efteling gisteren en moest even dutten. .. Nog steeds brak en de honden willen knuffelen maar ik vind dat ze stinken (en ik heb ze van het weekend al gewassen) :puke:

Oh, het geluksmomentje? Das de oorzaak van het brak zijn...
IMG_20200909_140612.jpg
IMG_20200909_140612.jpg (35.01 KiB) 2117 keer bekeken
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Anne in Zweden
Fenixjuh schreef: wo 09 sep 2020, 14:10 Oh, dat wordt een vriezer kopen! :)

Ik voel me vandaag rot, net wakker want ik was moe van de efteling gisteren en moest even dutten. .. Nog steeds brak en de honden willen knuffelen maar ik vind dat ze stinken (en ik heb ze van het weekend al gewassen) :puke:

Oh, het geluksmomentje? Das de oorzaak van het brak zijn...

IMG_20200909_140612.jpg

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Is die niet nog wat jong voor de Efteling? :P :biggrin2:

Hartelijk gefeliciteerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door