Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
-Saskia- schreef: :-\ m'n meeting de 14e is gecanceld. Ik ben me aan het beraden over een waterblazer plan B.
Wellicht gaat ie morgen mee richting Groningen, moet ik alleen een logeeradresje daar voor hem verzinnen. Ik laat het u weten.  ;)
Hè jammer!
Verzinnen we gewoon iets anders hoor  :)
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Halverwege het weekend :D
Dat is het voordeel van geen vakantie hebben inderdaad...nog 4 dagen en dan weer weekend!
Kim_S schreef: Voor onbepaalde tijd vrij  :P
Hmja ook niet tof.

Eigenlijk ben ik nog wel vrij vandaag. Maar ik heb me voorgenomen allerlei huishoudelijke klussen te gaan doen  >:( enorm slecht geslapen doordat ik te laat ging, nachtmerrie's heb gehad, en daarna wakker werd van mijn vriend die uit bed ging, honden ging uitlaten etc.
Maar goed, mijn ontbijt op, dus ik ga maar eens aan de slag!
Door koekje
Baby aan de tiet gehad, baby aan de tiet gehad, baby aan de tiet gehad. Daarna wc en gewassen (zelfs mn haar! dat was even geleden  :-[ ). Nu baby vermaken, zodat ze zo zelf even televisie kan kijken en ik de vaatwasser kan leegruimen en vullen.
Door Martine-Tom
koekje schreef: Baby aan de tiet gehad, baby aan de tiet gehad, baby aan de tiet gehad. Daarna wc en gewassen (zelfs mn haar! dat was even geleden  :-[ ). Nu baby vermaken, zodat ze zo zelf even televisie kan kijken en ik de vaatwasser kan leegruimen en vullen.
Moeder  :-[
Het zullen wel bepaalde hormonen ofzo zijn, maar ik heb denk ik mn nieuwe roeping gevonden  :-[
Het scheelt natuurlijk ook dat ik een ontzettend leuk kind heb  :P
Astu  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: Astu  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik heb dit weekeind Fast-5 gedaan, dat was best goed te doen.  :)

Het komt erop neer dat je binnen een tijdsraam van 5 uur mag eten, de rest van de 19 uur niet. Je kiest zelf wanneer die 5 uur ingaan.
Ik heb 17.00-22.00 gedaan maar een volgende keer houd ik 16.00-21.00 aan.
In die uren mag je eten wat je wil, maar het is natuurlijk wel verstandig om gezonde dingen te kiezen. En je hoeft niet 5 uur achter elkaar te eten.  ;)

Een soort van vasten dus. Op de dag drink ik wel, voornamelijk thee. Wonderbaarlijk genoeg geen honger. Nou ontbijt ik normaal al vrij laat, dus het was niet zo moeilijk om door te trekken naar het eind van de middag.

Ik was het een beetje zat om vaak in de keuken te staan voor echt gezond voedsel. Maakte vrijwel alles zelf, dat is wel leuk om te doen, en lekker, maar er ging veel tijd zitten in de bereiding. En die tijd heb ik nu niet meer.
Ontbijt en lunch overslaan scheelt, daarbij ben je helemaal niet meer met eten bezig want je mag tot vijf uur toch niks.  ;D
Door -Annemarie-
Er zijn mensen die het dagelijks doen. Ik heb het in het weekeind geprobeerd, omdat ik dan niet hoef te werken. Voelde me er goed bij, en het is voor je lichaam wel lekker om even 'rust' te hebben.
Merkte dat ik heel erg met (gezond) eten bezig was, en was dat een beetje zat.  :P  ;D

Het is vergelijkbaar met het 5:2 vastendieet. Daarbij eet je twee dagen in de week 500 calorieën, de rest van de week normaal (gezond). Ik heb een hekel aan calorieën tellen, dus is het voor mij makkelijker om gewoon helemaal niet te eten, het grootste gedeelte van de dag.
En dan klinkt dieet weer meteen zo naar, want ik doe het niet per se om af te vallen. Hoewel dat wel goed schijnt te werken.  ;)
Door Els&Flow
Ik heb een uitermate gezellig, maar overvol, weekend gehad en daar betaal ik vandaag de prijs voor. De fibrom slaat flink om zich heen, vanmorgen half uurtje wandelen was al te veel, daarna wat boodschappen gehaald wat ook niet geheel vlekkeloos ging :-\. Dus vanmiddag maar de bank bevolken en vanavond vroeg naar bed. *klaagmodus heel snel weer uit, daar word het ook niet beter van. *
Door Kim_S
Knuf Els!

Ik moet aan de slag met het huishouden maar ik heb zoooo geen zin...  :(
Zo eerst dochterlief maar ophalen van de Kindergarten, met zieke dochter achterop de fiets. Zo lastig dat ze nog niet alleen thuis kan blijven  ::) :P
Door -Saskia-
::) valt het op dat ik werrkontwijkend gedrag vertoon? Zit te wachten op heel veel antwoorden en moet rapportages opleveren, maar heb er niet de juiste input voor gekregen.

#zie andere topic.  ;D
Door Nynke
Een heerlijk weekend gehad bij Ron en Barbara, daar gewerkt aan het nieuwe kippenparadijs en gras gemaaid. Thuisgekomen bleek dat ik het sleuteltje van de grasmaaier nog in mijn zak had  :-[ :-[ Hoogstwaarschijnlijk gaan we komend weekend weer om het paradijs af te maken :P

Vanmorgen een prima rit gereden na een half doorwaakte nacht; Pezzo moest rond 1 uur naar buiten en op weg naar beneden stootte ik een fotolijstje van de trap af, dus voordat Pezzo naar beneden kon, mocht ik eerst glasscherven ruimen  >:( :( de rest van de nacht liggen dommelen tot 05.45 uur.
Thuisgekomen de vriezer ontdooid, schoongemaakt en heringericht en er zit een was in de machine. Nu zo de wolfjes wakker maken voor een rondje wandelen  :P
Door Lizzy
Maxi's 3-tal schreef: De vacht op zijn lijf is ook langer ja. Maar dat laatste zal je verbazen. Hij is heel gevoelig maar zijn enthousiasme voor honden/ katten is gewoon erg groot. Hij probeert soms echt zijn best te doen, maar dan gaat hij rondjes draaien e.d om zo maar zijn energie voor die hond af te laten vloeien.
Tja, het is altijd een kwestie van uitproberen. Het helpt in ieder geval bij veel honden om ze beter in het gareel te houden. Ik heb de U lead zelf weer uit de mottenballen gehaald met Basic. Het tuig zat hem uitstekend en het werkte goed. Maar ja, het blijft een hulpmiddel dat je in moet zetten om hem tegelijkertijd te leren dat trekken aan de riem niet de bedoeling is...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door