Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Inge en Bono schreef: Mijn Bono is overleden  :'(
Toen ik bij dierenthuis ging kijken, zag ik daar een hondje dat Bono heet, hem heb ik, op afstand, geadopteerd  :)

O, op die fiets. Ik dacht dat je een 2e Boontje in huis had gehaald. Wat voor hondje is Bono 2?
Door TMG1961
Moet nieuwe hoeslakens hebben. Kwam net tijdens verschonen bed tot de ontdekking dat ik er geen meer heb die niet voorzien zijn van extra luchtgaten  :(
Geen idee welke ik moet nemen, weet alleen de maat van matras. Dus maar eens online nakijken wat voor soorten er allemaal te koop zijn.
Els&Flow schreef:
O, op die fiets. Ik dacht dat je een 2e Boontje in huis had gehaald. Wat voor hondje is Bono 2?
Nee, ik denk niet dat ik ooit nog een staffreu wil....
Een kruising jackrussel/foxterrier;
Afbeelding
Door Martine-Tom
Tom is achteruit aan het gaan, vanmorgen naar de da geweest en bevestigd dat dit allemaal bij de vergiftiging hoor van de vlooienpipet, gifcentrum gebeld maar er is niks anders aan te doen dan symptomatisch behandelen...
Hij wil niet meer eten, spuugt, kan slecht plassen dus ook urine proberen te vangen en onderzoeken op infectie, just in case.
Pffff, er gaat echt NOOIT meer gif op voor vlooien!
Door Kim_S
Jakkes Martine, wat naar dat Tom zo ziek is!
Gaat het nog wel weer over of is dit iets blijvends?  :(
TMG1961 schreef: Moet nieuwe hoeslakens hebben. Kwam net tijdens verschonen bed tot de ontdekking dat ik er geen meer heb die niet voorzien zijn van extra luchtgaten  :(
Geen idee welke ik moet nemen, weet alleen de maat van matras. Dus maar eens online nakijken wat voor soorten er allemaal te koop zijn.
De HEMA heeft er een heleboel, en ze zijn in de aanbieding ook nog!  :)
Action heeft ze ook vast wel, weet niet of je die in de buurt hebt? Daar zijn ze vast ook betaalbaar.
Ik (koukleum) vind voor de winter badstof of flanel heel fijn, voor de zomer gebruik ik gewoon katoen.
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Jakkes Martine, wat naar dat Tom zo ziek is!
Gaat het nog wel weer over of is dit iets blijvends?  :(

Geen idee, het trillen duurt nu al 10 dagen, de spasme aanvallen worden wel minder, verder geen idee of het blijvend kan zijn...
Door - pien -
TMG1961 schreef: Moet nieuwe hoeslakens hebben. Kwam net tijdens verschonen bed tot de ontdekking dat ik er geen meer heb die niet voorzien zijn van extra luchtgaten  :(
Bij Dirk/Digros/Dekamarkt heb ik ze gezien voor weinig, zit die bij jou in de buurt?
https://www.dirk.nl/aanbiedingen/kanskoopjes/hoeslaken-.htm
De 90 en 180 breed worden genoemd in de aanbieding, geen idee of ze nog andere maten hebben...

@Martine: wat ontzettend kl#te dat het nog steeds niet goed gaat met Tom  :-X
:bigarmhug:
Door TMG1961
De action ligt in de buurt, de andere hebben we hier niet. Ga van de week als het droog is wel eens kijken bij de hema, action, zeeman enz

@martine..ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je Tom nog een pipet geeft als je zelf al zegt dat ie op andere producten ook al soortgelijk reageerde. Denk dat een allergie tegen vlooien beten minder zal zijn dan datgene wat ie nu moet doorstaan.
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: De action ligt in de buurt, de andere hebben we hier niet. Ga van de week als het droog is wel eens kijken bij de hema, action, zeeman enz

@martine..ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je Tom nog een pipet geeft als je zelf al zegt dat ie op andere producten ook al soortgelijk reageerde. Denk dat een allergie tegen vlooien beten minder zal zijn dan datgene wat ie nu moet doorstaan.
Uhm nou, ooit al eens een hond zichzelf compleet dood zien krabben?
Door TMG1961
Martine-Tom schreef: Uhm nou, ooit al eens een hond zichzelf compleet dood zien krabben?
Nee maar wel een kat
Je zegt zelf dat ie op verschillende producten al soortgelijk gereageert heeft. Dus je wist dat ie allergisch reageerde. Dan ga je toch niet opnieuw iets proberen onder het motto van misschien werkt dit wel.

Begrijp me niet verkeerd..ik vindt het erg voor Tom en hoop dat ie snel er bovenop is, maar ik zou voortaan een gigantische boog maken om welk merk vlooienpipet dan ook. Dan nog liever iedere dag de hond/kat nakijken of ie vlooien heeft. Ik geef hier absoluut niets meer tegen vlooien nadat mijn vorige kat half kaal werd na behandeling met pipet. Ik kijk ze iedere week compleet na van voor tot achteren
Door Pauline
Sterkte voor Tom Martine!!! J&J hebben recent een tablet bravecto gehad, maar dat is voor Tom uiteraard ook geen optie. Moet wel zeggen dat voor ons dit het eerste middel is waarbij ik geen teek gezien heb (vlooien hebben we hier nog nooit gehad).
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Nee maar wel een kat
Je zegt zelf dat ie op verschillende producten al soortgelijk gereageert heeft. Dus je wist dat ie allergisch reageerde. Dan ga je toch niet opnieuw iets proberen onder het motto van misschien werkt dit wel.

Begrijp me niet verkeerd..ik vindt het erg voor Tom en hoop dat ie snel er bovenop is, maar ik zou voortaan een gigantische boog maken om welk merk vlooienpipet dan ook. Dan nog liever iedere dag de hond/kat nakijken of ie vlooien heeft. Ik geef hier absoluut niets meer tegen vlooien nadat mijn vorige kat half kaal werd na behandeling met pipet. Ik kijk ze iedere week compleet na van voor tot achteren
Andere werkzame stof, dus reactie was niet voorspeld.
Door Riek
Martine-Tom schreef: Tom is achteruit aan het gaan, vanmorgen naar de da geweest en bevestigd dat dit allemaal bij de vergiftiging hoor van de vlooienpipet, gifcentrum gebeld maar er is niks anders aan te doen dan symptomatisch behandelen...
Hij wil niet meer eten, spuugt, kan slecht plassen dus ook urine proberen te vangen en onderzoeken op infectie, just in case.
Pffff, er gaat echt NOOIT meer gif op voor vlooien!
O jakkes Martine, niet fijn!!
Heeft Tom geen diazepam gekregen?
Boris heeft ooit ook eens zo'n reactie op Exil gehad. Hij trilde het huis door. Hij heeft toen diazepam gehad, daar werd het wel wat beterder door.
Door Martine-Tom
Riek schreef: O jakkes Martine, niet fijn!!
Heeft Tom geen diazepam gekregen?
Boris heeft ooit ook eens zo'n reactie op Exil gehad. Hij trilde het huis door. Hij heeft toen diazepam gehad, daar werd het wel wat beterder door.
Nee, de da die ik zaterdag sprak had het erover dat dat binnen zoveel uur gegeven had moeten worden en dat dat nu geen effect meer zou hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door