bloemetje schreef: Dexamatheson.Sterkte lieverd !!! voor Danny en ook voor jou
Alleen nu heeft hij weer pijn. Ik weet ff niet wat te doen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
bloemetje schreef: Dexamatheson.Sterkte lieverd !!! voor Danny en ook voor jou
bloemetje schreef: Dexamatheson.Krijgt hij geen gabapentine?
*Dorothea* schreef: Ik droomde vanmorgen dat mijn collega een titerbepaling ging doen bij een cavia.Gelukkig was het geen setter dan was het een nachtmerrie!![]()
MarijeEnBoomer schreef: Gelukkig was het geen setter dan was het een nachtmerrie!
Neally schreef: Een cavia kan ook heel lelijk bijten hoor. *wijstoplitteken*Gillen kunnen ze ook best aardig moet ik zeggen
Koffie gedaan aan het strand. Nu regent het.
*Dorothea* schreef: Krijgt hij geen gabapentine?Nee hij heeft t tot gisteren prima gedaan op rymadil&furosemide. Ik had vanmorgen tramadol voor hem maar dat maakt t voor hem nog onprettiger door controleverlies in zijn lijf. Mijn da zou me zo terugbellen..
Nynke schreef: Sterkte lieverd !!! voor Danny en ook voor jouDank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Sterkte bloemetje.Je weet zeker dattie opgeladen is en precies hebt gedaan wat in de gebruiksaanwijzing staat?
Godsnokke. Ik moest naar de intratuin omdat de elektrische raamwisser het niet doet. Kanttekening; het is vakantie blijkbaar is de intratuin voor veel mensen 'een dagje uit'. Mega druk.
Nou, ding omgeruild, heel de ronde intratuin gedaan, 13 keer bijna aanreden door iemand anders met het karretje. Naar huis...krijg ik de nieuwe ook niet aan de praat...
Van de week nog maar een keer terug dan...
Mini's 3-tal schreef: Je weet zeker dattie opgeladen is en precies hebt gedaan wat in de gebruiksaanwijzing staat?Ja