Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[klaagmodus] Net weer 2 grote hondendrollen uit de voortuin geschept.  :-X  Waarvan 1 ook nog eens in het gras pal voor de voordeur. Ook zo lekker voor de postbode.  :-[

Echt hè, ik kan toch zó goed begrijpen dat mensen een hekel krijgen aan honden.  :(  Ik heb een hekel aan de bazen die dit heel normaal vinden.  >:(  [/klaagmodus]
Pffff ik ben kapot. Heel de dag in de kassen staan werken, 700+ bossen radijzen gewassen en tig pallets spinazie afgewogen. En dan nog de aan en afvoer van de kratten gedaan. Ik ga een vlug rondje met de Zoë en dan vlug eten en een warm bad nemen. Hopelijk trekt de pijn in mijn rug en benen dan wat weg, anders wordt het een pilletje vrees ik. Ondanks de pijn wel echt zalig gewerkt vandaag. :)
Vanmorgen naar nieuwe huisarts, ik wilde graag een drug holiday. Mijn dossier was nog niet gearriveerd, maar hij zei "je ben verstandig genoeg om zelf te weten wanneer je hoeveel neemt", nu vind ik mezelf wel verstandig en voorzichtig met pijnstilling (realistisch gezien ben ik waarschijnlijk te voorzichtig) maar dat kan hij toch niet weten? En ik vraag niet om paracetamol, maar om stevige opiaten.
Maar toen hij vroeg of ik werkte (en aannam van niet) kon ik zeggen dat ik 2 banen heb. Voelde wel goed.

Vanavond ging ik na werk de medicijnen halen, en met de tram terug. Vond de conducteur dat mijn rolstoel teveel ruimte innam. Mijn rolstoel is supercompact, alle kinderwagens zijn groter, aar zeggen ze nooit wat van, zelfs niet als het kind eruit gaat en op een gewone plaats gaat zitten, maar ik zorgde voor een onveilige situatie.

Ik heb het getweet en nu wordt het druk geretweet, heeft de klantenservice wat te doen morgenochtend.
Getver Annemarie!  >:( Hier in de buurt ook zo'n figuur. Gelukkig op een gegeven moment betrapt. Achterna gelopen met een zakje en vriendelijk doch dringend verzocht de stront van z'n eigen hond mee te nemen.
Sinds die tijd neemt-ie het mee  :biggrin2:

Fem: Grijp ze! Zijn ze nu helemaal besodebelatafeld!  :o

Grr.... :rant:  Definitief geen diploma. Eerst zeggen dat ik bepaalde examens moest doen om een diploma te halen, maar als puntje bij paaltje komt, niet thuis geven. Dit mailtje kwam vandaag... Helaas is uw diploma aanvraag door de sub-examencommissie afgewezen.

Ronald gaat op oorlogspad! :knuppel2:
Ronald schreef: Getver Annemarie!  >:( Hier in de buurt ook zo'n figuur. Gelukkig op een gegeven moment betrapt. Achterna gelopen met een zakje en vriendelijk doch dringend verzocht de stront van z'n eigen hond mee te nemen.
Sinds die tijd neemt-ie het mee  :biggrin2:

Fem: Grijp ze! Zijn ze nu helemaal besodebelatafeld!  :o

Grr.... :rant:  Definitief geen diploma. Eerst zeggen dat ik bepaalde examens moest doen om een diploma te halen, maar als puntje bij paaltje komt, niet thuis geven. Dit mailtje kwam vandaag... Helaas is uw diploma aanvraag door de sub-examencommissie afgewezen.

Ronald gaat op oorlogspad! :knuppel2:
Wellicht ff melden bij ROC dat je vrienden hebt in Deurne!
Ik ga mijn koffer zo pakken, morgen vliegen!  :D Ik  hoop dat het een beetje warm is in Holland :-[ Ik weet nu al dat ik het heel leuk ga hebben,, zodra ik in mijn hometown aankom gaan we (broer en ik) op een terrasje zitten (als het weer het toelaat). En zaterdag feest!

Ik heb er zoveel zin in! Veel leuker om daar naartoe op bezoek te gaan, wetende dat ik ook weer terugga naar hondjes en vriendje en de zon :)
Vanmiddag pitloze blauwe druiven van de Lidl meegenomen. Had nog gevraagd of ze wel echt pitloos waren..ja meneer ze zijn 100% pitloos en lekker, nou ze zijn dus absoluut niet pitloos en lekker zijn ze ook niet. Er zitten verdorie meer pitten in dan in gewone blauwe druiven  :rant:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door