En ja, elke druppel is er eentje!! Ik zie op buienradar dat de buien nog wel een keer erlangs zijn, ik kan alleen maar hopen dat er nieuwe aangroeien
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Ik zie op de buienradar dat het onderweg is naar het noorden. Ik hoop zo dat jullie ook iets voor ons overlaten! En dat er vanmiddag nog meer komt!Komt eraan hoor zag het net ook
Kaela schreef:Ik zie op de buienradar dat het onderweg is naar het noorden. Ik hoop zo dat jullie ook iets voor ons overlaten! En dat er vanmiddag nog meer komt!+1
dinky89 schreef:Hier regent het nu eindelijk, ik zie zowaar druppen op het raam![]()
Hiervoor wel eerst meerdere meldingen van buienalarm die niets bleken te zijn maar nu dan toch!
In huis is het door de wind gelukkig al afgekoeld naar 27 graden (was vanmorgen 29)
-Annemarie- schreef:Nou, nat wordt je er hier niet van hoor![]()
![]()
Wij zijn aan het klussen in de bijkeuken, buiten panelen zagen gaat nu juist weer wel goed.
millyckk schreef:Hier nu een enorme hoosbuiHeerlijk he! Het is nu in huis ook iets aangenamer. Maar het mag echt nog wel verder afkoelen, want volgende week komt weer die hitte.![]()
Noordelingen: er is nog hoop!