Hij is gelukkig niet echt ziek hoor. Overdag niks aan de hand op een snottebel na, maar 's nachts hoesten als een zeehond. Ach ja...
Succes met wassen dan Koek! Wasmachine draait weer overuren dan zeker?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Dat is wel schrikken ja! Rustig aan doen dan maar...ik ben 13,5 week nu.
De gezondheidszorg is hier wat dat betreft toch wel echt anders in BE... hier in NL zouden ze in dit stadium van de zwangerschap zeggen (nog geen 12 weken toch?) dat je op bed moet gaan liggen en morgenochtend je huisarts of verloskundige moet bellen. Echt niet dat je in het ziekenhuis wordt opgenomen, sterker nog, je mag niet eens naar het ziekenhuis toe...
koekje schreef: Ik geloof dat er hier iemand in de timmerfase is aangekomen. Vera timmerde net hardhandig met de rammelaarbal op het boxmuziekjesding.Is geen timmerfase. Is verdere ontwikkeling van haar muzikale begaafdheid. Dat hoor je te stimuleren.
Urs schreef: Aaah wenche, mooi grietje.Vannacht weer buikpijn gehad, maar geen bloed deze keer. Nu gyne had wel gezegd dat het kon gebeuren dat ik deze week nog last zou hebben.
Gaat t weer goed orinake? Geen bloed meer? Rust gehouden? Nog ernstig in de zorgen of is het te doen?
Jantina schreef: Balen zeg... Dat wordt nog pittig dan... Je ging ook je eigen kinderopvang opstarten toch? Dat is geen werk waarbij je rustig aan kunt doen...![]()