Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑za 15 aug 2020, 10:40 Zoals jullie miss weten heb ik mn diploma maar moet ik door gebrek aan werkervaring door te korte stages, nog 1 jaar de CZO opleiding anesthesiemedewerker doen.Wat superfijn om te lezen! Hopelijk groeit je zelfvertrouwen zo door dat je niet direct denkt dat je het fout doet bij een tip maar het kan zien als iets opbouwends om nog beter te worden ;-)
In mijn vorige ziekenhuis had ik uiteindelijk een rottijd en werd gezegd dat ik er niks van kon, niet communiceren, niet samenwerken, ik had geen kennis enzenz.
Nu in mn nieuwe ziekenhuis heb ik binnen 6 weken laten zien dat ik dat allemaal wel kan. Mijn communicatie is top, samenwerking top en voor de kennistoets had ik een 9. Mijn werkbegeleider gaf als oordeel; "geen probleemgeval".
![]()
![]()
Blij dus, en op feedbackformulieren staat vooral dat ik het zo goed doe en er super sterk voor sta.![]()
Mijn zelfvertrouwen is door even geen leerling te zijn en super lieve mensen op de IC wel gegroeid, zeker ook omdat ik begreep dat ze me niet kwijt wilden daar en nu op de anesthesie door de leuke mensen daar ook wel gegroeid. Ik ben er nog niet want als mensen me een tip geven dan denk ik direct; zie je wel, het vorige ziekenhuis had toch gelijk..Maar het gaat langzaam beter.
Fenixjuh schreef: ↑za 15 aug 2020, 15:16 Mijn monster, mijn prutje, mijn ik-weiger-enige-vorm-van-verzorging-anders-bijt-ik-je-vingers-eraf hond heeft jeuk... Normaal gesproken lukt het goed met de waterblazer, maar nu blijft de jeuk...Mooi zo !
Nu een mensenborstel met beschermbolletjes (in de dierwinkel liggen die niet) en Snow WIL gewoon gekamd worden
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Kim_S schreef: ↑wo 19 aug 2020, 22:11 Atz heeft zijn A-diploma gehaald vanmiddagJe moet er even wat gedroogde lamslong in stoppen, maar dan heb je ook wat.![]()
2CFF9744-590E-4826-A53F-9D15A6059F36.jpeg
En nou wilde hij toch eigenlijk wel bij die mevrouw met die overheerlijke koekjes blijven wonen![]()
Super gezellige dag gehad bij Anne en meneer Anne in hun paradijsje, elk jaar wordt het daar mooier en mooier![]()
Kan alweer niet wachten tot volgend jaar![]()
Charlie Angel schreef: ↑wo 19 aug 2020, 22:28 Leuk Kim, gaat Atz ook nog voor zijn b diploma?Vanwege corona viel het knuffelen uit, maar je virtuele knuffel wordt ook zeer gewaardeerd! Virtuele zoen terug!
Geef Anne een knuffel van mij!![]()
En geniet jij met je gezin daar van jullie vakantie.![]()
Anne in Zweden schreef: ↑do 20 aug 2020, 12:46 Vanwege corona viel het knuffelen uit, maar je virtuele knuffel wordt ook zeer gewaardeerd! Virtuele zoen terug!Zo bedoelde ik het ook ja, alleen hondjes krijgen nu echte knuffels.![]()