tt-tjes schreef:Nou, wij wonen in Brabant en hier is het op dit moment 38 graden in de schaduwHier in Drenthe ook hoor,schaduw (temp hangt nooit in de zon) ook 38 graden nu,binnen 28,5 dus blijf mooi binnen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
tt-tjes schreef:Nou, wij wonen in Brabant en hier is het op dit moment 38 graden in de schaduwHier in Drenthe ook hoor,schaduw (temp hangt nooit in de zon) ook 38 graden nu,binnen 28,5 dus blijf mooi binnen
CindyMayella schreef:Ik kijk uit naar morgen.... Regen!!!!!!Het zal wel
Kaio schreef:20180727_172234.jpgNee, ik zou van zo'n weer ook kierewiet worden als ik thermometer was
nou eh...
En die meter buiten hangt de hele dag in de schaduw op 1,5 m, komt nooit zon op....
Helaas kloppen zijn regenvoorspellingen ook niet de laatste tijd....
Spikkelneus schreef:Ja, hier ook! 38,8. En binnen 31.Wij wonen ook niet zo heel ver bij elkaar vandaan geloof ik.
CindyMayella schreef:Volgens de buienradar (geloof ik ondertussen niet meer), gaat het hier tussen 12 en 2 regenen.... het is nu wel al bewolkt..... kom ik net beneden (weer vroeg eruit omdat het op zolder een sauna is), is het binnen 27,5 graden... meteen de achterdeur open gezet en de ven aan.....Poeh ja zolder is nog erger