Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Gister kapucijners met een aardappeltje, gehaktbal, en gebakken uien.
Vanavond husseltje van ovengebakken groenten en aardappelen, met knoflook, gekruid met persillade en nog wat extra rozemarijn.
Door src_esther
Lizzy schreef: za 19 dec 2020, 16:52 Waarom is mij hier nooit verteld dat knolselderij puree (http://vertruffelijk.nl/knolselderijpuree/) heel lekker is? >:( >:( :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik had een halve over van m'n groentepakket en dacht "wat moet ik daaaaar nou weer mee?". Lekkerder dan aardappelpuree!
Net als PoP denk ik dat ik het ook eens gemeld heb. Enne, met een kort meegekookt knoflookteentje (of meer naar smaak) is ook lekker. En/Of deel knolselderij vervangen door pastinaak. Beetje verse rozemarijn kan ook fijn zijn.
Door Lizzy
OK OK, ik geef eerlijk toe.............. Ik had er niet op gegoegeld (knolselderijpuree) als ik niet hier niet af en toe voorbij had zien komen :-[ . Ik was niet eens op het idee gekomen :-[ . Maar ik dacht "knolselderij..... gatverdamme......... Dus hoe kan dat in puree lekker wezen dan?!?!". Fout.

Dus dankzij jullie dat ik vandaag knolselderijpuree heb gemaakt en dit nog heeeeeeeel vaak ga maken! Wow, wat is dat lekker!
Door - pien -
Lizzy schreef: za 19 dec 2020, 16:52 Waarom is mij hier nooit verteld dat knolselderij puree (http://vertruffelijk.nl/knolselderijpuree/) heel lekker is? >:( >:( :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik had een halve over van m'n groentepakket en dacht "wat moet ik daaaaar nou weer mee?". Lekkerder dan aardappelpuree!
Er gaan ook wel hele lekkere dingen bij (mijn vader zou zeggen 'ja, zo maak je een ouwe schoen nog lekker')
Ik vind het zó met een beetje zout en peper erdoor niet te knagen, maar ik ga toch 's het recept van die link proberen!
Door Lizzy
- pien - schreef: zo 20 dec 2020, 13:10 Er gaan ook wel hele lekkere dingen bij (mijn vader zou zeggen 'ja, zo maak je een ouwe schoen nog lekker')
Ik vind het zó met een beetje zout en peper erdoor niet te knagen, maar ik ga toch 's het recept van die link proberen!
Hahahaha, mijn moeder zegt altijd "ja, zo kan ik stront nog lekker maken" ;D

Maar inderdaad. Ik moet zeggen dat de wijn het ook wel deed hoor. Mjammie. En ja, room maakt rauwe bonen nog zoet :biggrin2:
Door - pien -
Lizzy schreef: zo 20 dec 2020, 13:14 Hahahaha, mijn moeder zegt altijd "ja, zo kan ik stront nog lekker maken" ;D

Maar inderdaad. Ik moet zeggen dat de wijn het ook wel deed hoor. Mjammie. En ja, room maakt rauwe bonen nog zoet :biggrin2:
Wijn is heerlijk! Vet geeft/draagt smaak!
Meneer had hier laatst weer van die zálige risotto gemaakt, dus ik zei 'hoe flik je dat elke keer weer?'
'Kippenbouillon' :biggrin2:
Jij gebruikt groentenbouillon?
Door Anneloog
Ik ben gek op puree. Pastinaak puree, knolselderij puree, en nu ben ik me aan het verdiepen in bloemkool puree. Zoveel lekkere variaties en smaken Afbeelding. Gisteren had ik gewoon aardappel puree met daarop puntpaprika die ik gevuld had met gehakt met kastanje champignon's ui knoflook en harissa. Eroverheen pittige kaas en toen de oven in. Heerlijk en vandaag hebben we er nog een hapje van over.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Door Lizzy
- pien - schreef: zo 20 dec 2020, 13:34 Wijn is heerlijk! Vet geeft/draagt smaak!
Meneer had hier laatst weer van die zálige risotto gemaakt, dus ik zei 'hoe flik je dat elke keer weer?'
'Kippenbouillon' :biggrin2:
Jij gebruikt groentenbouillon?
Ja, ik heb groentenbouillon gebruikt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door