Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Lizzy schreef: di 15 dec 2020, 18:13 Naaaah, dan moet je wel ff wat koken hoor Too :-*

Gekookte aardappelen, gebakken witlofstronken, vega burger kaas/spinazie.
:-* , ben vaak gewoon te moe maar om 5 uur eten vind ik dan ook weer niks.
Het werd:
Snelle roerbak met een pepertje en een scheutje kokosmelk, klein beetje mie
Snel & voedzaam
Door eelke
Lizzy schreef:Naaaah, dan moet je wel ff wat koken hoor Too :-*

Gekookte aardappelen, gebakken witlofstronken, vega burger kaas/spinazie.
Haha, ik had gebakken aardappelen met gekookte witlof en een vega kaas burger.

Vanavond Curry uit de vriezer van het togoodtogo pakket van vorige week. Lekker makkelijk.
Door - pien -
Laatst Libanese lamsgehaktballetjes in tomatensaus, mmmmm!
Gister hartige taart met bleekselderij, puntpaprika en oesterzwammen.
Vanavond pasta pesto.
En morgen bloemkoolcurry.
Door src_esther
Siberienne schreef: wo 16 dec 2020, 17:58 Stamppot met iets wat uiterlijk erg op rookworst lijkt en waarvan we hopen dat het ook zo smaakt
En?

Paddestoelenrisotto.
Pasta met romige saus van geroosterde paprika.
Kruidencouscous met falafel (plus zelfgemaakt sausje met zelfgemaakte ras-el-hanout) en baksel van courgette en tomaten).
Een dag afhaalpizza (1 vlees (pittige worst, jammie), 1 vega (spinazie, ui en geitenkaas, zo lekker!)).
En na 3 dagen gehaktballen met achtereenvolgend spruitjesstamppot, gebakken aardappeltjes met salade en melanzane alla parmigiani hadden we vandaag spaghetti aglio e olio met salade.
Morgen weet ik nog niet want meneer is tot laat aan het werk en krijgt daar vast iets te eten...
Misschien voor mezelf yoghurt-venkel-salade ofzo.
Door Siberienne
src_esther schreef: wo 16 dec 2020, 21:38 En?

Paddestoelenrisotto.
Pasta met romige saus van geroosterde paprika.
Kruidencouscous met falafel (plus zelfgemaakt sausje met zelfgemaakte ras-el-hanout) en baksel van courgette en tomaten).
Een dag afhaalpizza (1 vlees (pittige worst, jammie), 1 vega (spinazie, ui en geitenkaas, zo lekker!)).
En na 3 dagen gehaktballen met achtereenvolgend spruitjesstamppot, gebakken aardappeltjes met salade en melanzane alla parmigiani hadden we vandaag spaghetti aglio e olio met salade.
Morgen weet ik nog niet want meneer is tot laat aan het werk en krijgt daar vast iets te eten...
Misschien voor mezelf yoghurt-venkel-salade ofzo.
Yep! Smaakte naar rookworst. Goed anti-heimwee middel voor af en toe ;)
Door - pien -
Lizzy schreef: do 17 dec 2020, 11:36 Kapucijners met vega speckies, appelmoes, piccalilly, winterpostelein salade, quinoa, gebakken uien.
Oh lekker, kapucijners, die gaan we binnenkort ook weer 's eten!
Ik was het gisteravond van plan maar we hadden zelfgemaakte pesto die op moest.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door