Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Er lopen twee Huskies doo het huis te stuiteren. Ze willen actie :cool: stelletje gekken...
A15FD882-DDFA-41A0-8EE8-7FF9CAC9BA8E.jpeg
A15FD882-DDFA-41A0-8EE8-7FF9CAC9BA8E.jpeg (1.24 MiB) 4541 keer bekeken
Ik denk da’k maar ga puzzelen met ze ofzo...
Door eelke
Oh hier zou het straks ook weer los gaan zie ik. Ben benieuwd.

Ik ging net een plantenpot uitzoeken bij de boerenbond (verjaardag en een boeketje verlept denk ik) zweet droop zo van mijn hoofd :o
Door Kaio
Siberienne schreef:Er lopen twee Huskies doo het huis te stuiteren. Ze willen actie :cool: stelletje gekken...

A15FD882-DDFA-41A0-8EE8-7FF9CAC9BA8E.jpeg

Ik denk da’k maar ga puzzelen met ze ofzo...
Oo die zien er een stuk beter uit. Fozzy ziet er echt doodmoe uit met rode hangogen
Door Kaio
De regen....denk dat 10 druppels het gehaald hebben tot de grond.....
Door Siberienne
Kaio schreef:Oo die zien er een stuk beter uit. Fozzy ziet er echt doodmoe uit met rode hangogen

Aaaaah
Uiteindelijk bleek het hoge poepnood bij Shadow, diarree.... maar verder doen ze het best prima idd. Onweerswolken, temp gezakt naar 33, ik doe regendansje...
Door Kaio
Het was 40, gezakt naar 33 en binnen no time e nu weer boven de 37 :crying:

Op dat was geen speel activiteit maar ojee activiteit
Door dinky89
Ik kreeg net melding voor regen, helaas ook verdampt voordat het grond raakte :-(
Zelfs hier is het 36 graden buiten :o Binnen maar 28
Door eelke
koekje schreef:Ik heb de was binnen gehaald, het blijft droog.
Ja welverdorie, ik zit hier op die bui te wachten totdat Joep lekker fris kan plassen.

Doe es gauw terug buiten!
Door pearlsofpassion
Het is 12u, het raam staat al uren open en het is nog geen graad gezakt in de slaapkamer. 30 graden is het. De kinderen weten letterlijk niet waar gekropen en ik moet zeggen dat ik het ook niet echt kan vinden.
:'(

De weersvoorspelling op de gsm zegt dat het momenteel onweert, wat het dus niet doet, en dat het niet frisser wordt dan wat het nu is, vannacht. Laat ons aub hopen dat hij zich daarin ook vergist, maar ik begin te vrezen dat het gewoon niets gaat afkoelen vannacht en we morgen met 30 graden binnen aan de dag beginnen... :-X
Door kiara
Het is nu 6.10 en was er uit om 5.30 Heerlijk nu , ga zo wat cavia's hokken schoonmaken en met de honden lekker wandelen.
Hier ( Drenthe vlakbij Meppel) nog geen drup gevallen :'(
Wat is het toch zeer onaangenaam weer
Mag van mij gaan sneeuwen !!
De 2 oudjes hebben het moeilijk, leg al steeds natte koude lakens neer, ja wat kan je nog meer doen als je rustig houden en binnen bij de blazer zitten ???
Vanavond komt de maansverduistering met bloed maan , lijkt mij wel mooi
Sterkte allemaal vandaag maar weer
Door CindyMayella
Gisteravond wat regen gehad en beetje onweer.... was wel lekker :) ..... ben sinds 5 uur al wakker, we slapen op zolder en daar is het zo ontzettend warm.... de ven staat hier al aan, het is hier beneden nog steeds 27 graden :( ..... gister was het uiteindelijk 29 graden binnen, ondanks dat we de deuren open hadden staan.... het heeft even gewaaid, maar daarna weer windstil...... ik zou vandaag gaan lunchen met de buuf, maar we hebben het maar verschoven tot nader orde vanwege de hitte.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door