Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Of niet echt inspiratie eigenlijk

Bij de lunch hadden we brood met echte Hollandse kaas.
Liep in Oslo ineens tegen deze kraam aan
100F4AE0-EA0B-4D66-9F54-AC7D7AACC5EB.jpeg
100F4AE0-EA0B-4D66-9F54-AC7D7AACC5EB.jpeg (739.49 KiB) 1736 keer bekeken
Door Siberienne
Lizzy schreef: zo 06 dec 2020, 17:54 Geinig Siberienne! Smaakte het?

Leo wil voor 19 uur eten. Tot die tijd is Bram Ladage (patat) open :biggrin2:
Ja heerlijk, echte Hollandse belegen. Nederlands praten met de man in de kraam was ook erg grappig :biggrin2:

Wij aten vanavond falafel en winterse couscous met wortel, dadel, olijven, tomaat, champignons, amandelen en baharat kruiden. En ui, knoflook en paprika, kortom typisch Noors eten :biggrin2:
Door Lizzy
Nou, Leo heeft een minuscule hoeveelheid gegeten en dat een beetje prikkend met z'n vork naar binnen geworsteld. Dit is gewoon niet grappig, om naar iemand te gaan zitten kijken die z'n eten absoluut oneetbaar vindt.
Door eelke
Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.
Door Lizzy
eelke schreef: ma 07 dec 2020, 08:32 Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.
En, heb je je pakket al opgehaald? Is het wat?
Door marina
eelke schreef: ma 07 dec 2020, 08:32 Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.
Ik ben benieuwd wat je er van vind, wij halen er ook wekelijks 1 of 2 plus nog een groente en fruit pakket van de Sligro. We eten een stuk afwisselender en besparen er mega mee :)
Door dinky89
src_esther schreef: do 10 dec 2020, 13:03 En? Is het gelukt?
Ja, was zeer geslaagd :cool: Had ook goed mijn best gedaan op de presentatie waardoor het echt thuis uit eten was :) overweeg nu om het kerstmenu daar ook te bestellen om er samen met partner wat moois van te maken en op die manier een heel fijn restaurant te steunen. Heb er voor corona ook meerdere malen gegeten, is heel knus en klein met een team vol passie :) zou daarom fijn zijn wanneer het ook na corona blijft bestaan ;)

Vanavond eenvoudig stamppot boerenkool :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door