Of niet echt inspiratie eigenlijk
Bij de lunch hadden we brood met echte Hollandse kaas.
Liep in Oslo ineens tegen deze kraam aan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑zo 06 dec 2020, 17:54 Geinig Siberienne! Smaakte het?Ja heerlijk, echte Hollandse belegen. Nederlands praten met de man in de kraam was ook erg grappig
Leo wil voor 19 uur eten. Tot die tijd is Bram Ladage (patat) open![]()
eelke schreef: ↑ma 07 dec 2020, 08:32 Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.En, heb je je pakket al opgehaald? Is het wat?
eelke schreef: ↑ma 07 dec 2020, 08:32 Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.Ik ben benieuwd wat je er van vind, wij halen er ook wekelijks 1 of 2 plus nog een groente en fruit pakket van de Sligro. We eten een stuk afwisselender en besparen er mega mee
dinky89 schreef: ↑zo 06 dec 2020, 11:31 https://www.debeteretijden.nl/En? Is het gelukt?
Restaurant heeft de voorbereiding gedaan en ik mag het afmaken met uitgebreide handleiding van 3 pagina's![]()
src_esther schreef: ↑do 10 dec 2020, 13:03 En? Is het gelukt?Ja, was zeer geslaagd