Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑do 26 nov 2020, 07:06 Vraagje. Vanavond komt een vriendin eten en ga ik een recept maken wat ik vorige week bij Jaimie Oliver heb gezien. Varkenshaas in rauwe ham gerold in de oven.Ik denk dat ik de glazen schaal zou nemen. Die wordt ook snel heet. Bakplaat kan ook maar dan ‘verlies’ je wel evt jus die uit het vlees komt.
Nu gebruikte hij als ovenschaal een metalen schaal. Ik heb alleen glazen en aardewerk schalen, of een bakplaat. Wat zou ik dan het beste kiezen denken jullie? De varkenshaas moest onderin de oven to fry from beneath and roast from above.
Kaela schreef: ↑do 26 nov 2020, 07:06 Vraagje. Vanavond komt een vriendin eten en ga ik een recept maken wat ik vorige week bij Jaimie Oliver heb gezien. Varkenshaas in rauwe ham gerold in de oven.Ik zou denk ik gewoon een ovenschaal pakken ;-)
Nu gebruikte hij als ovenschaal een metalen schaal. Ik heb alleen glazen en aardewerk schalen, of een bakplaat. Wat zou ik dan het beste kiezen denken jullie? De varkenshaas moest onderin de oven to fry from beneath and roast from above.
Elf schreef: ↑do 26 nov 2020, 15:21 Gisteren een focaccia gebakken gevuld met een dun laagje spinazie, ansjovis en rode peper. Die aten we bij melanzane alla parmiggiana. Hoewel meneer niet van aubergines houdt zat hij te smullen en vanmiddag tijdens lunchtijd betrapte ik hem op het opwarmen van het restjeHmmm, dat zou ik ook wel willen proberen. Dat van gisteren dan he. Heb je recept?![]()
Vandaag risotto met flespompoen van een verspakket van AH
pearlsofpassion schreef: ↑do 26 nov 2020, 17:58 Hmmm, dat zou ik ook wel willen proberen. Dat van gisteren dan he. Heb je recept?Melanzane alla parmigiana https://www.ah.nl/r/726328