De zuurkool was superlekker, houden we er in!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑vr 20 nov 2020, 18:02 WortelstampSpruitenstamp met een rundersaucijs.
Siberienne schreef:Wij hebben een kip op de kamado grill liggen maar we waren al een beetje laat en het is wat koud en waait. Nou wil die niet heter worden dan 100C. Dus we gaan nu maar even wat anders maken. Een roerbak met garnalen en mie ofzo...Haha dat doet mij denken aan de eerste keer dat wij pulled pork gingen maken. Lag om 14:00 uur op de bbq (daarvoor was er nog regenbuitje waardoor iets later begonnen dan bedoeling) in de wetenschap dat hij lang moest. Echter bleek hij dus pas om 23:00 uur klaar en hadden we maar eten besteld voor het avondeten![]()
![]()
want de kip mag nog een uurtje of twee. En ik vind wat later eten prima maar niet om 22 uur...
dinky89 schreef: ↑ma 23 nov 2020, 10:15 Haha dat doet mij denken aan de eerste keer dat wij pulled pork gingen maken. Lag om 14:00 uur op de bbq (daarvoor was er nog regenbuitje waardoor iets later begonnen dan bedoeling) in de wetenschap dat hij lang moest. Echter bleek hij dus pas om 23:00 uur klaar en hadden we maar eten besteld voor het avondetenGisteren stuk vd kip gegeten en hij was heeeerlijk - dat dan weer wel![]()
Hier vandaag snelle noodles met kant en klaar groentepakket.