Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Zoete aardappel uit de oven, salade rode kool, biet, sla, feta, pompoenpitten en wortel. Paddestoelen ragout met kastanjes (in soja room)

Prima te eten eigenlijk. Wilde weer eens vegetarisch koken zonder vleesvervangers :biggrin2:
Door Lizzy
Ik wilde ovenpatat maken maar bij het zien van de hoeveelheid kcal krijg ik second thoughts..... (ik wilde het met salade en tuinbonen maken en gestoomde makreel voor Leo).
Door src_esther
Siberienne schreef: vr 20 nov 2020, 18:02 Wortelstamp
Spruitenstamp met een rundersaucijs.
Gisteren risotto met paddenstoelen (eryngi en beukenzwam). Door de eryngi (en kruiden) vindt meneer het acceptabel om het geheel vegetarisch te houden.
Alles biologisch of demeter-keur. :D Oh nee scheisse! het glaasje wijn in de risotto en de eetlepel Heinz sandwich spread in de stamp niet!... ::) ;D
Door Siberienne
Wij hebben een kip op de kamado grill liggen maar we waren al een beetje laat en het is wat koud en waait. Nou wil die niet heter worden dan 100C. Dus we gaan nu maar even wat anders maken. Een roerbak met garnalen en mie ofzo... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: want de kip mag nog een uurtje of twee. En ik vind wat later eten prima maar niet om 22 uur...
Door dinky89
Siberienne schreef:Wij hebben een kip op de kamado grill liggen maar we waren al een beetje laat en het is wat koud en waait. Nou wil die niet heter worden dan 100C. Dus we gaan nu maar even wat anders maken. Een roerbak met garnalen en mie ofzo... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: want de kip mag nog een uurtje of twee. En ik vind wat later eten prima maar niet om 22 uur...
Haha dat doet mij denken aan de eerste keer dat wij pulled pork gingen maken. Lag om 14:00 uur op de bbq (daarvoor was er nog regenbuitje waardoor iets later begonnen dan bedoeling) in de wetenschap dat hij lang moest. Echter bleek hij dus pas om 23:00 uur klaar en hadden we maar eten besteld voor het avondeten :biggrin2:

Hier vandaag snelle noodles met kant en klaar groentepakket.
Door Siberienne
dinky89 schreef: ma 23 nov 2020, 10:15 Haha dat doet mij denken aan de eerste keer dat wij pulled pork gingen maken. Lag om 14:00 uur op de bbq (daarvoor was er nog regenbuitje waardoor iets later begonnen dan bedoeling) in de wetenschap dat hij lang moest. Echter bleek hij dus pas om 23:00 uur klaar en hadden we maar eten besteld voor het avondeten :biggrin2:

Hier vandaag snelle noodles met kant en klaar groentepakket.
Gisteren stuk vd kip gegeten en hij was heeeerlijk - dat dan weer wel :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door