Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
Lil schreef: Ruilen voor een heuse clown?

O, nee die heb je zelf al.... mmmmmm.... denk denk....

Ok, wil ik wel huren.  ;D
De kostprijs valt ook reuze mee joh, gooi er een kip in en klaar  ::)
dinky89 schreef: Mijn foto van vandaag is Dinky die net wakker wordt omdat ik haar slapend op de foto wilde zetten  ::)
Afbeelding
Ze kijkt ook echt bijzonder geamuseerd naar je  :-X
Door dinky89
zhiva schreef: Ze kijkt ook echt bijzonder geamuseerd naar je  :-X
Hihi ja, een echte 'hallo ik ben net wakker dan maak je geen foto' blik  ;D
Toch vond ze mij en het fototoestel wel lief want daarna camera op filmstand gezet: filmpje
Zowel ik als het fototoestel kregen kopjes (waarom zou mijn lens nou vaak zo smerig zijn  ::) )
Door Lil
zhiva schreef: De kostprijs valt ook reuze mee joh, gooi er een kip in en klaar  ::)
oooo wat een gemakkelijk iemand, die is altijd welkom!
MarijeEnBoomer schreef: B had weer een klein stokje  ;D
Dat ze daar genoegen mee neemt, wat een edele prinses.
Ze is normaal vast vele malen groter gewend.
Door zhiva
dinky89 schreef: Hihi ja, een echte 'hallo ik ben net wakker dan maak je geen foto' blik  ;D
Toch vond ze mij en het fototoestel wel lief want daarna camera op filmstand gezet: filmpje
Zowel ik als het fototoestel kregen kopjes (waarom zou mijn lens nou vaak zo smerig zijn  ::) )
wat een leuk ding is dinky.  Ze heeft echt een heel lief koppie :smitten:
Door Lil
Kaela schreef: Zoek de verschillen:

Afbeelding
De tong groeit!  :biggrin2:

Nee zonder gekheid, wat een andere uitdrukking. Hij voelt zich denk ik een heel stuk beter!  :-*
Door Kaela
zhiva schreef: jeutje wat een kleurverschil  :o Is dit voor en na de rui?

Ik vind hem op foto 2 eigenlijk nog mooier dan dat hij al is :smitten:
Jup, hij heeft zowat zijn hele bovenvacht eraf gegooid! Het licht is ook wel anders op de foto's hoor, maar dat is buiten nou eenmaal zo.

Hij heeft nu wat puppie-achtigs over hem vind ik. Hij oogt zachter. Maar er zit ook verschil in hoe hij zich voelde op de foto's en dat zie je ook wel. Alleen zag ik dat pas later, het ging me eigenlijk om het verschil door de rui.
Door Lil
Kaela schreef: Jup, hij heeft zowat zijn hele bovenvacht eraf gegooid! Het licht is ook wel anders op de foto's hoor, maar dat is buiten nou eenmaal zo.

Hij heeft nu wat puppie-achtigs over hem vind ik. Hij oogt zachter. Maar er zit ook verschil in hoe hij zich voelde op de foto's en dat zie je ook wel. Alleen zag ik dat pas later, het ging me eigenlijk om het verschil door de rui.
Ahhh het kleurverschil. Sorry, sta ik niet zo bij stil. Heb hier al bijna 14 jaar 2 honden per jaar. Een zomer en een wintervariant.  ;) :biggrin2:
Door Kaela
Lil schreef: Ahhh het kleurverschil. Sorry, sta ik niet zo bij stil. Heb hier al bijna 14 jaar 2 honden per jaar. Een zomer en een wintervariant.  ;) :biggrin2:
Hier nog nooit, dus het valt hier wel heel erg op nu  :biggrin2:. Maar geeft niets hoor, het andere verschil is eigenlijk veel belangrijker!
Ulrike schreef: Hij is prachtig Kaela! Hij kijkt inderdaad anders, alsof hij veel beter in zijn vel zit nu  :smitten: :smitten:.
Dank je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door