Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
per os = via de mond > dus tabletten bijvoorbeeld.

Het is dat er een noodzaak is om hem te onderzoeken vanwege zijn pijn ( + voorgeschiedenis) , maar anders zou ik zeggen stappen terug in de training gaan en de oefeningen die je thuis doet, ook bij de DA doen op momenten dat jij niet stikzenuwachtig bent en er geen onderzoek nodig is , maar dat heb je volgens mij ook al gedaan...
Anders nog een idee dat jezelf iets rustgevends neemt?

Misschien eens overleggen met je DA over Oskar bij laten komen thuis, wat risico's/ voordelen zijn in deze situatie waarin onderzoek noodzakelijk is.
Kan DA bij je thuis komen voor onderzoek?

Ik herken je dilemma in deze, je wilt zijn opgebouwde vertrouwen niet schaden ,want dan ben je terug bij af (of verder...), maar onderzoek is ook nodig.
Hoe hem te motiveren en hoe te handelen zodat Oskar blijft samenwerken met je. Helaas heb ik op dit moment geen creatieve oplossing voor je
Door bloemetje
Idee was met liefde gegeven.  Ik wilde je graag helpen en ik hoef er niks voor terug :biggrin2:. Maar ik ben oprecht heel nieuwsgierig hoe je t op gaat lossen! Maar dat horen we vast wel.
Door rosmin
Mijn opmerkingen zijn ook niet bedoeld om je een kant en klare oplossing te bieden, daar is de situatie te complex voor.
Wel kan het je op een (nieuw) spoor zetten en kan je dit wel/ niet meenemen naar de betrokkenen die je al begeleiden.
It's up to you  ;)
Door Kaela
[quote="bloemetje"]
Idee was met liefde gegeven.  Ik wilde je graag helpen en ik hoef er niks voor terug :biggrin2:. Maar ik ben oprecht heel nieuwsgierig hoe je t op gaat lossen! Maar dat horen we vast wel.
[/quote]

En mijn dank is ook heel groot, echt waar!

Ik weet nog niet hoe ik het op ga lossen, maar ik hou jullie wel op de hoogte. Vanavond nog even telefonisch overleg en dan weer verder denken.

@ Rosmin, via pillen, ik snap hem. Al die oefenstappen hebben we gedaan. Ik zelf iets rustgevends... tja, tegen zulke zenuwen moet dat een paardenmiddel zijn en ik moet wel rijden en helder genoeg zijn voor de training. Ik had al valeriaan genomen, maar daar merkte ik niets van.

Het dilemma is echt heel groot en het grootste rotpunt is wel dat we geen enkel idee hebben wat het is. Straks zit ik dit hele circus te maken omdat ie een scheet dwars heeft (bij wijze van). Maar aan de andere kant, straks is het wel iets heftigs. Ik vermoed iets heftigs en ik heb er in de 17 jaar dat ik zelf dieren heb pas 1 keer naast gezeten  :(

Maar goed, wat ik al zei, ik waardeer het echt heel erg, maar meedenken hoeft nu verder niet hier in de bar. En voordat ik wilde posten heb je zelf al weer gepost, dank je!
Door Kaela
[quote="bloemetje"]
Whisky en valium tevoren  :biggrin2:
Ooo Kaela ik zie je al zitten lallend en wel bij de da. :biggrin2: Sjjjooo Ooosskaarrr (hips) lekkerrr prikkie jongu!
Proost :D ;D
[/quote]

Nou vooruit, zulke suggesties mogen wel  :P ;D :P

Maar persoonlijk denk ik dat het nog beter werkt als ik Oscar dan van te voren óók wiskey en valium geef! Dat zal lollige bloeduitslagen geven: het alcoholpromilage is 3,4 en de leverwaardes zijn allemaal vreselijk slecht! Hihi
Door eelke
[quote="kira"]
Vervelend Karin. Een nieuwe afspraak maken? Misschien heeft Oscar jou getest, hou je woord. Dat heb je gedaan.
[/quote]

Vind ik een mooie aanvulling/gedacht! :)

Poeh. Boodschappen gedaan, en nu een soepje aan het koken. Zo lekker warm met soep en stokbrood op de bank. Ik ben echt verschrikkelijk herfstig aan het kneuteren merk ik!
Door Els&Flow
Karin, kan je de da thuis laten komen? mss een huiselijke omgeving minder eng voor Oscar, of iig de zekerheid dat hij dan thuis is, in zn veilige omgeving? En hem vertellen dat hij hoe dan ook de regie in handen heeft? Jij hebt woord gehouden, hij weet dat nu.  :) Nu is hij aan de beurt.
Door El_Kato
Inge en Bono schreef: Een fotoverslag gelezen van iemand die naar dierenthuis is geweest. Daardoor heb ik vandaag Bono geadopteerd  :'( :-*
Ik snap het denk ik niet helemaal.... Bono is toch al jouw hond? Ten minste de naam klinkt bekend bij jouw forumnaam..  :-[
Door El_Kato
hannabelgje schreef: En ik sta er nog steeds. Blijkbaar komen de mensen met sleutels later vandaag. Wel fijn dat ze dat dan laten weten zodat ik niet drie kwartier voor de gesloten deur sta. Afbeelding We wachten voorlopig maar dan.
Echt hoe irritant.... Heb het een paar jaar geleden ook een aantal keer gehad dat ik braaf tipt om 7.30 op kantoor verscheen maar dat er door de vakantieperiode toevallig geen mensen met een sleutel aanwezig waren. Heb er weleens een uur of langer staan wachten en ook wel eens met een behoorlijke groep collega's (+/- 20 man). Vond dat echt zo zonde van mijn tijd dan wist ik dat er veel werk lag wat ik ook graag wilde doen maar kon niet naar binnen. Heb dat toen ook nogal geirriteerd aangekaart dat ik vond dat ze daar echt een oplossing voor moesten verzinnen...

In 2012 zijn we verhuisd naar een nieuw pand en sindsdien heb ik het gelukkig niet meer meegemaakt! Zou het zeker aankaarten bij een leidingevende of een eigen sleutel vragen want dit is echt zonde van je tijd dan had je beter nog een uur thuis iets kunnen doen...
El_Kato schreef: Ik snap het denk ik niet helemaal.... Bono is toch al jouw hond? Ten minste de naam klinkt bekend bij jouw forumnaam..  :-[
Mijn Bono is overleden  :'(
Toen ik bij dierenthuis ging kijken, zag ik daar een hondje dat Bono heet, hem heb ik, op afstand, geadopteerd  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door