Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Martine-Tom schreef: Broccoli, rijst, kip en een boemboe van de toko, tiki-nogwattus  :biggrin2:
Zo het was me toch een partijtje lekker! Had er zoetzure komkommer bij gedaan....was wel nodig ook, mijn tong staat nog in de fik van de saus  ;D
Door Borke
Dreetje schreef: Dit
http://www.eetpaleo.nl/groente/kalkoeng ... spaghetti/

zooooo lekker....
Dat ziet er lekker uit!
Heb jij zo'n spiraalsnijder waar je die spaghetti mee maakt?

Vorige week lange dagen gemaakt dus vanmiddag heerlijk allebei om 16.00 uur gestopt met werken.
De geneugten van de thuiswerkers!

Eerst met Sofi gewandeld en daarna heerlijk BBQ.
Zalm, mini kipfiletjes, avocado met blauwe kaas, walnoten en wasabi.
Heerlijk  8)
Door Lizzy
Chinese tomatensoep was  best lekker. Ik had er een zak Chinese roerbak groenten voor gebruikt. Dat in de zonnebloemolie (ja ja) met knoflook, tomatenpuree, gember, Spaanse peper, ketjap manis, honing, soja saus gewokt, water erbij, bouillonblokjes erbij, goed te pruimen voor zo'n dag als vandaag.
Door Angelique
Lizzy schreef: Dat klinkt niet alleen als een nachtmerrie, dat is een nachtmerrie :biggrin2:

Vandaag zellufgemaakte Chinese tomatensoep (al weet ik nog niet hoe).
Als je maar genoeg appelmoes hebt en tomatenprut, dan kom tdie soep wel goed  :biggrin2:

Ik heb hier ooit het recept van een subliem soepje geplaatst...maarja...weg
Door Borke
Angelique schreef: Ik heb hier ooit het recept van een subliem soepje geplaatst...maarja...weg
Zomaar weg... tssss.... ook gek.
Ik zou het aan de moderators vragen  ;D
Door koekje
Martine-Tom schreef: Zo het was me toch een partijtje lekker! Had er zoetzure komkommer bij gedaan....was wel nodig ook, mijn tong staat nog in de fik van de saus  ;D
Lekker.
Wat voor bakje had je? Merk en smaak graag.
Door Dreetje
Borke schreef: Dat ziet er lekker uit!
Heb jij zo'n spiraalsnijder waar je die spaghetti mee maakt?

Vorige week lange dagen gemaakt dus vanmiddag heerlijk allebei om 16.00 uur gestopt met werken.
De geneugten van de thuiswerkers!

Eerst met Sofi gewandeld en daarna heerlijk BBQ.
Zalm, mini kipfiletjes, avocado met blauwe kaas, walnoten en wasabi.
Heerlijk  8)
Ja, ik heb een spirelli, handig ding maar niet met al te harde dingen zoals zoete aardappel.....
Door -Annemarie-
Hier ook kliekjes; couscoussalade/pastasalade/wortelsalade. Met voor meneer een restgehaktbal, voor ons dames falafel van de Lidl (was mwah, teveel komijn naar mijn smaak). Gekookte maiskolf (met boter en zout) bij.
Lekker koolhydraten stapelen.  :biggrin2:
Door Martine-Tom
koekje schreef: Lekker.
Wat voor bakje had je? Merk en smaak graag.
Kokkie Djawa, Rietja.

Van de Appie bedacht ik me later  8) Lag in zo'n opruimbak en dan vind ik dat wel eens leuk om te testen, deze is zeker een aanrader!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door