Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Borke schreef: Sofi heeft haar buien.
Sinds ze kvv eet gaat het beter.
Ze at veel beter toen Borke nog leefde. Die stond altijd klaar om haar eten te pikken, dat kon overigens niet, want als ze aten dan zat er altijd een hek of een deur tussen.

Ze moet eten, anders kan ik haar medicatie niet geven.
Ik dwangvoer haar soms.
Ik vind het afschuwelijk om haar te dwingen, maar ja ze moet eten.
Dan kiep ik het met de hand naar binnen en dwing haar te slikken.
Gelukkig is het niet vaak nodig, maar ik doorbreek daarmee wel de cirkel.
Dat dwangvoeren doe ik bij Charlie ook, heb daar met Tannetje ook goed overleg over gehad, maar is gewoon echt nodig.
Overigens is het bij Charlie simpel, hij laat het erg makkelijk toe. Je gooit een handje naar binnen en hij slikt het dan wel zelf door.
Maar naar is het wel.

Sofi heeft natuurlijk haar medicatie nodig ja, dan moet je ook wel.
Moet je dan ook nog kvv afwisselen of is dat vooral het bij 1 soort houden?
Door Borke
Oh met Sofi kan ik zo ongeveer alles doen.
Ik weet niet wat ze met haar gedaan hebben in Spanje, maar alle aandacht is goed.
Zelfs als het vervelend is of pijn doet.
Het is eigenlijk heel verdrietig om te zien, maar wel praktisch als wondverzorging of dwangvoeren nodig is.
Maar 95% van de tijd gaat alles prima hoor.
Borke schreef: Oh met Sofi kan ik zo ongeveer alles doen.
Ik weet niet wat ze met haar gedaan hebben in Spanje, maar alle aandacht is goed.
Zelfs als het vervelend is of pijn doet.
Het is eigenlijk heel verdrietig om te zien, maar wel praktisch als wondverzorging of dwangvoeren nodig is.
Maar 95% van de tijd gaat alles prima hoor.
Gelukkig maar dat 95% van de tijd alles goed gaat. :-*
Door Borke
Maxi's 3-tal schreef: Gelukkig maar dat 95% van de tijd alles goed gaat. :-*
Oh na alles wat we hebben meegemaakt, is Sofi nu zoooooo gemakkelijk.
En nog steeds heel lief  ;)

Mijn ouders hadden vroeger een grote poedel, die at ook heel slecht.
Had darm problemen, kreeg dieetvoeding: gekookte rijs, gekookt paardenvlees met gistocal.
Schat van een hond.
Eigenlijk wilde ik zelf ook een poedel, maar ik kon geen fokker vinden die ik vertrouwde...
Borke schreef: Oh na alles wat we hebben meegemaakt, is Sofi nu zoooooo gemakkelijk.
En nog steeds heel lief  ;)

Mijn ouders hadden vroeger een grote poedel, die at ook heel slecht.
Had darm problemen, kreeg dieetvoeding: gekookte rijs, gekookt paardenvlees met gistocal.
Schat van een hond.
Eigenlijk wilde ik zelf ook een poedel, maar ik kon geen fokker vinden die ik vertrouwde...
Jullie en Sofi zijn gewoon enorm ver gekomen, daar kun je trots op zijn!

Ja, poedels eten vaak ook slecht ja. Bij Charlie heeft alle stress natuurlijk ook geen goed gedaan, hij is ook echt een gevoelige hond. Maar het is wel fijn om te zien hoe hij zich hier steeds fijner op zijn plek voelt. Zie al zijn streken weer terugkomen en zijn pretbekkie.
Ik kan me inderdaad nog herinneren dat jij ook een poedel wilde.
Door Pluto
Eerste uur voor de baas zit er alweer op!

#boredatwork is ook weer actueel. Gelukkig is er veel leuk nieuws te vinden op i-net over de doldwaze avond van gisteren.

Wordt vanzelf weer 16.15u dan is de aflossing hier en ga ik lekker naar huis.
:biggrin2:
Door Pluto
Nynke schreef: Sterkte Hanna !! 

Jeroen, ga maar een spelletje spelen op FB....
Heb een hekel aan al die uitnodigingen op FB en speel er dus zelf ook geen spelletjes.
Kom de dag wel door hoor, ben me aan het verdiepen in het schrijven van een goed blog.
Binnen ons bedrijf wordt er veel gewerkt met social media en ik ben gevraagd om een blog te gaan schrijven over de taxibranche.
Ze moeten mijn mama wel hebben. Vorige week een longinfectie waar ze nog van moet herstellen en afgelopen nacht wakker geworden met een heftige blaasontsteking. Ze is nu weer thuis met de volgende ab kuur. Gaat weer lekker. In zo'n situatie heb je ook niks aan mijn pa. Daar raakt hij van in de war. Vandaar dus het telefoontje naar mij vanmorgen.
Ik ga nu onderweg naar huis mijn brave Zoë uitlaten en dan thuis rustig wat rommelen en mezelf verwennen met een lekker ontbijtje. 
Door Pauline
Beterschap voor je moeder Hanna.  :-*

Judith hoe is het met jouw moeder?

Wat lijkt het me lastig om een slechtetende hond te hebben. Ondanks dat Joep nu niet lopen kan, vreet hij nog als een bootwerker. Dat perken we een beetje in, want natuurlijk heeft hij voedingsstoffen nodig om te herstellen, hij mag zeker niet te zwaar worden. Gelukkig vond Hella hem er nog heel goed uitzien.

Edit: Joep kan even niet wandelen, maar Joep wil altijd dolgraag mensen en dieren ontmoeten en dingen zien, dus gaan we tijdelijk zo:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pauline op zo 06 jul 2014, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - Judith -
Pauline schreef: Judith hoe is het met jouw moeder?
Slecht. Ze ligt nu onder de CT-scan want ze werd steeds zieker. Afhankelijk van wat ze daar aantreffen bepalen ze verder beleid.

Hoe is het met jouw moeder?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door