Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Lekker dagje :) de muur van de trap is af. Nu die van de overloop en zoldertrap nog  ::)
Daarna een dutje gedaan in de zon, zo tof, gewoon een handdoekje uitrollen op m'n grasveld en chillen maar. Joep is er ook gelukkig mee, want nu kan hij lekker tegen mij aan liggen, dat was op het ligbed steeds erg ingewikkeld.
Toen op t fietske naar de action, een Maxi-jurk gekocht (ik moest meteen aan hier denken) en verder nog andere zooi, groenten mee genomen, honden laten plassen, en weer in de zon beland.
Gekookt, om boodschappen, naar de bouwmarkt voor nieuwe verf, en daarna met de honden naar het bos. En nu zit ik te wachten tot de slaap komt.
Pauline schreef: Tuurlijk!  8)

En als het mislukt en je zit toch vast neem ik je mee een ijsje eten bij Van der Poel!  :-*
Moeten we toch eens telefoonnummers uitwisselen hoor. Kom vaak genoeg daar in de regio en pauze houden doe ik pas als de auto leeg is en meestal is dat in Hengelo of Oldenzaal als ik daar rijd. Of in Winterswijk, maar dan moet ik vaak weer de andere kant op.
Mini's 3-tal schreef: Moeten we toch eens telefoonnummers uitwisselen hoor. Kom vaak genoeg daar in de regio en pauze houden doe ik pas als de auto leeg is en meestal is dat in Hengelo of Oldenzaal als ik daar rijd. Of in Winterswijk, maar dan moet ik vaak weer de andere kant op.
Dan ben je ook welkom om hier te komen pauzeren, want da's vlakbij!  :)
Door Kaela
Zo, ik ben voor het eerst in lange tijd weer eens bijna klokje rond gegaan met slapen. Ik was na het eten al op de bank in slaap gevallen en daarna maar vroeg naar mijn mandje. Ik voel me nu weer wat beter.

Zo gaan Oscar en ik weer oefenen bij de dierenarts. Daarna ga ik met een vriendin varen, zwemmen en smullen. Zo nog even de laatste hand leggen aan onze smullerij. Jam jam!
Door Pauline
Mini's 3-tal schreef: Moeten we toch eens telefoonnummers uitwisselen hoor. Kom vaak genoeg daar in de regio en pauze houden doe ik pas als de auto leeg is en meestal is dat in Hengelo of Oldenzaal als ik daar rijd. Of in Winterswijk, maar dan moet ik vaak weer de andere kant op.
Allebei goed te doen naar hier. Ben je me telefoonnummer kwijt??  :o :o :o :o :o

Ik de jouwe niet!  8)
Door Buran en Co
Wat een zalig weer zo, heerlijk!!! Nadeel van zelfstandige zijn: zelf de discipline op moeten brengen om toch netjes te gaan werken......... Maar straks komt eerst een klant/vriendin koffieleuten die de keuken in ons nieuwe huis gaat schilderen en vanmiddag met Faydor van bijna 15 naar de Osteopaat om te kijken hoe hij voelt en of ze wat voor hem kan doen om het nog wat gemakkelijker te maken. Wordt weer een werkdag met gaten..........  :P
Door zhiva
Laatste vrije dag voor deze week, nog maar even genieten dus.
Wederlief is jarig dus eerst boodschapjes doen. Appeltaartje bakken, opruimen en schoonmaken en dan komt vanmiddag wat visite.
Vanavond lekker BBQ-en met mijn ouders en broer. Gezellig!
Door Buran en Co
zhiva schreef: Laatste vrije dag voor deze week, nog maar even genieten dus.
Wederlief is jarig dus eerst boodschapjes doen. Appeltaartje bakken, opruimen en schoonmaken en dan komt vanmiddag wat visite.
Gefeliciteerd met wederlief!!
Door Kim_S
Gefeliciteerd!!!

Mooi gedaan Theo!  :)

OT: Al de hele ochtend buiten, manlief heeft nachtdienst gehad en dochterlief begrijpt nog niet wat zachtjes doen betekent  ::)
Dus maar zo veel mogelijk het huis uit tot hij wakker is. Wat een straf met dit weer  8)

Morgen naar het Arbeitsamt, mijn "werksituatie" (of juist "geenwerksituatie") bespreken. Ik heb wel wat ideetjes, eens kijken wat zij daar van vinden. Best spannend dus  :)
Door eelke
Soms is het leven zo makkelijk :) ik zei zondag, we moeten zo'n picknick kleed hebben die je op kan vouwen met een waterdichte onderkant.
En gisteren bij de lidl, picknick kleden!
Ziet er goed uit Theo, goed gedaan!
Van harte gefeliciteerd met vriendlief, geef hem maar een dikke knuffel namens de poedel. :biggrin2: :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door