Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela schreef: :wall:
Zoiets, ja...  ::)
-Annemarie- schreef: :doh: :bigarmhug:

Leermomentje.  ::) 8)
Dat kun je wel stellen  :P
Mieke L. schreef: Volgende keer beter!
Oh absoluut! En ik heb gelijk een toegangspas geregeld, dus ik heb nu ook een stok achter de deur!
Een koe gered vandaag. 8) ik zag haar in de wei op haar rug liggen spartelen met behoorlijk wat paniek. Ze kon niet meer overeind komen. Auto aan de kant, aangebeld bij de boerderij en de boer gewaarschuwd. Nu ligt ze wel maar dan netjes zoals het hoort. (Net nog even langs gereden)
@Ronald, ach, je wil en doorzettings vermogen werkt dus blijkbaar nog goed :) nu nog in combi met je hersenen en dan wordt je ooit nog wel verstandig. Niks zo moeilijk als gas terug nemen als je vol uit wil gaan. Morgen spierpijn?

Vanmiddag gewerkt, thuis gegeten en door naar het paard. Erop was niet verstandig na vanmorgen, dus er naast gebleven en lekker gelongeerd. Ook leuk. Zo niet nog leuker omdat ik zo wel echt wat kan doen, als ik er op zit is het nog niet echt dat ik met d'r aan het werk kan zeg maar :P Ze is braaf.
Denk dat ik ook heerlijk slaap vannacht :)
Beterschap voor Danny, hopelijk voelt ie zich vandaag beter!

OT ik werd wakker en had allemaal ideetjes voor komend weekend. Dus ik zou naar beneden en alles even op mijn things to do list zetten. Nu kan ik niets meer bedenken.... Oh well, wordt een rustig weekendje dan  :biggrin2:
bloemetje schreef: Danny heeft een syrigomyelia aanval.. zo een injectie halen bij de spoedarts. Eerste keer dat de rymandil niet werkt :'(
Arme Danny  :'( :'(  Wat voor spuit ?? 

Jeppe is gisteravond aangevlogen door een herderachtig teefje in het park. Rik ging hem meteen troosten terwijl hij het w.s. zelf veroorzaakt heeft door zijn dominante houding  :-\ :-\ Nu is hij weer het ventje  ::)
Na 4 korte nachten weer eens lekker geslapen (maar niet uitgerust). Vandaag weer aan het werk, even een omschakeling zeg, na 4 dagen Londen met een heel orkest.
In een hostel vol met pubers, drukke wegen in een slechte wijk, metrostations, toeristen, concerten spelen samen met andere orkesten (geweldig leuk). Wat een super weekend!
En Ilan was zo blij toen ik gisteren weer thuis kwam. Hij wist niet hoe hij het had  :biggrin2:
hannabelgje schreef: Een koe gered vandaag. 8) ik zag haar in de wei op haar rug liggen spartelen met behoorlijk wat paniek. Ze kon niet meer overeind komen. Auto aan de kant, aangebeld bij de boerderij en de boer gewaarschuwd. Nu ligt ze wel maar dan netjes zoals het hoort. (Net nog even langs gereden)
Geweldig. Fijn mensen die dit soort dingen zien en er even de tijd voor (kunnen)  nemen.  :-*
Ik heb vannacht gedroomd dat ik langs een ijssalon liep met superfood ijs.  ;D IJs van chiazaad, gojibessenijs, tarwegrasijs, echt heel maf.  ;D Dikke vette rijen met mensen die allemaal een ijsje wilden scoren. Toen ik wakker werd, had ik het koud.  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door