Ronald schreef: Voor de eerste keer meegedaan met aquadinges onder begeleiding van verpleegkundige met cardio-ervaring. Natuurlijk moest ik me weer uitsloven en natuurlijk liep ik tegen de muur op. Lummel.Volgende keer beter!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Voor de eerste keer meegedaan met aquadinges onder begeleiding van verpleegkundige met cardio-ervaring. Natuurlijk moest ik me weer uitsloven en natuurlijk liep ik tegen de muur op. Lummel.Volgende keer beter!
Kaela schreef:Zoiets, ja...![]()
-Annemarie- schreef:Dat kun je wel stellen![]()
Leermomentje.8)
Mieke L. schreef: Volgende keer beter!Oh absoluut! En ik heb gelijk een toegangspas geregeld, dus ik heb nu ook een stok achter de deur!
bloemetje schreef: Danny heeft een syrigomyelia aanval.. zo een injectie halen bij de spoedarts. Eerste keer dat de rymandil niet werktArme Danny![]()
hannabelgje schreef: Een koe gered vandaag. 8) ik zag haar in de wei op haar rug liggen spartelen met behoorlijk wat paniek. Ze kon niet meer overeind komen. Auto aan de kant, aangebeld bij de boerderij en de boer gewaarschuwd. Nu ligt ze wel maar dan netjes zoals het hoort. (Net nog even langs gereden)Geweldig. Fijn mensen die dit soort dingen zien en er even de tijd voor (kunnen) nemen.