Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑ma 15 jun 2020, 20:33 We hebben een datum voor de verhuizing. Ineens wordt het dan zo echtNog iets wat uitermate geschikt zou zijn voor een Etterhoun?![]()
Ik denk dat er binnenkort wel een verkoop topic komt: we zijn weer eens aan het opruimen...
Kim_S schreef: ↑ma 15 jun 2020, 20:43 Krijgt Valentijn een vriendinnetje?Nee!!!! Ik vind 1 Valentijn leuk, maar een exponentieel toenemende clup Valentijns niet!!![]()
Siberienne schreef: ↑ma 15 jun 2020, 21:26Lezen niet, versnipperen is meer zijn ding![]()
![]()
![]()
Zou wel humor zijn !
Geen idee wat jouw Etter leuk vindt maar ik denk vooral boeken. En lezen is niet echt zijn ding denk ik?
MillyMol schreef:Eerder deze week zijn wat spullen voor de verbouwing, koffers met kleding en een heel leuk badkamerkastje van mangohout richting Hongarije gegaan.Wat super leuk!!! Heel veel plezier!!!
Ik ga er morgen achteraan! Ik heb alles ingepakt en klaargezet voor mijn vertrek naar Hongarije.
Ik heb voldoende mondkapjes gescoord voor onderweg, eten en drinken ingeslagen en desinfecterende gel. Vanavond voor de laatste keer sushi eten met dochterlief en de auto inladen. En morgen heel vroeg kan dan eindelijk de reis naar mijn (inmiddels gestripte) paleis op de heuvel aanvangen!