Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
We hebben een datum voor de verhuizing. Ineens wordt het dan zo echt :)

Ik denk dat er binnenkort wel een verkoop topic komt :biggrin2: : we zijn weer eens aan het opruimen...
Door Kim_S
Siberienne schreef: ma 15 jun 2020, 20:33 We hebben een datum voor de verhuizing. Ineens wordt het dan zo echt :)

Ik denk dat er binnenkort wel een verkoop topic komt :biggrin2: : we zijn weer eens aan het opruimen...
Nog iets wat uitermate geschikt zou zijn voor een Etterhoun? :D

Hoewel, ik durf mijn Duitse auto niet op jouw oprit te zetten denk ik ::) :biggrin2: :P
Door Kim_S
Kaela schreef: ma 15 jun 2020, 20:24 Ik heb een prijsopgave gevraagd van een ietsjepietsje groter verblijf voor Valentijn. Idee van mijn lieve meneer!
Krijgt Valentijn een vriendinnetje? :D
Door Kaela
Kim_S schreef: ma 15 jun 2020, 20:43 Krijgt Valentijn een vriendinnetje? :D
Nee!!!! Ik vind 1 Valentijn leuk, maar een exponentieel toenemende clup Valentijns niet!!

Nee, ik klaag steeds zo dat ik de bak niet fijn ingericht krijg. De meeste dingen die je kopen kunt zijn precies te groot, dan wil het allemaal net niet.

En als Valentijn er ooit, op een dag, over een heule lange tijd niet meer is, biedt een grotere bak ook een ruimere keuze aan mogelijke opvolger(s). Want dat ik kleine knagers blijf houden is wel duidelijk, ik vind het zoooo leuk!
Door Siberienne
Kim_S schreef: ma 15 jun 2020, 20:41 Nog iets wat uitermate geschikt zou zijn voor een Etterhoun? :D

Hoewel, ik durf mijn Duitse auto niet op jouw oprit te zetten denk ik ::) :biggrin2: :P
;D ;D ;D
Zou wel humor zijn !

Geen idee wat jouw Etter leuk vindt maar ik denk vooral boeken. En lezen is niet echt zijn ding denk ik?
Door Kim_S
Siberienne schreef: ma 15 jun 2020, 21:26 ;D ;D ;D
Zou wel humor zijn !

Geen idee wat jouw Etter leuk vindt maar ik denk vooral boeken. En lezen is niet echt zijn ding denk ik?
Lezen niet, versnipperen is meer zijn ding :biggrin2:

Zal het topic in de gaten houden!

Scheelt dat de buuf tegen mij best kan roepen dat ik terug moet naar waar ik vandaan kwam :cool: :biggrin2:
Door MillyMol
Eerder deze week zijn wat spullen voor de verbouwing, koffers met kleding en een heel leuk badkamerkastje van mangohout richting Hongarije gegaan. :D

Ik ga er morgen achteraan! Ik heb alles ingepakt en klaargezet voor mijn vertrek naar Hongarije.
Ik heb voldoende mondkapjes gescoord voor onderweg, eten en drinken ingeslagen en desinfecterende gel. Vanavond voor de laatste keer sushi eten met dochterlief en de auto inladen. En morgen heel vroeg kan dan eindelijk de reis naar mijn (inmiddels gestripte) paleis op de heuvel aanvangen!
Door sam28
MillyMol schreef:Eerder deze week zijn wat spullen voor de verbouwing, koffers met kleding en een heel leuk badkamerkastje van mangohout richting Hongarije gegaan. :D

Ik ga er morgen achteraan! Ik heb alles ingepakt en klaargezet voor mijn vertrek naar Hongarije.
Ik heb voldoende mondkapjes gescoord voor onderweg, eten en drinken ingeslagen en desinfecterende gel. Vanavond voor de laatste keer sushi eten met dochterlief en de auto inladen. En morgen heel vroeg kan dan eindelijk de reis naar mijn (inmiddels gestripte) paleis op de heuvel aanvangen!
Wat super leuk!!! Heel veel plezier!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door